Odpływ liniowy a żuraw warsztatowy
Wypożyczalnia samochodów 4×4 – Warszawa Gdynia Katowice

Pompy hydrauliczne łopatkowe

Posted in Uncategorized  by admin
August 9th, 2018

Do ściany zewnętrznej przekładni od strony silnika są przykręcone pompy hydrauliczne łopatkowe połączone przez sprzęgła z wkładkami gumowymi, do wałków kół zębatych. Pompa TDC017 otrzymuje napęd od koła i zasila silnik hydrauliczny napędzający zespół dziewięciu pomp. Pompy typu TBMII, otrzymujące napęd od kół, zasilają układ włączania sprzęgieł: roboczych oraz jazdy trzeciej i czwartej osi maszyny. Pompa TMB14 usytuowana w przedłużeniu wałka koła zasila układ sterowania zaworami dopływu cieczy do sprzęgieł. Po drugiej stronie przekładni, na przedłużeniu wałka koła, poprzez sprzęgło elastyczne, jest napędzana pompa typu PNIK2528, zasilająca układ hydrauliczny napędu łańcucha wybierakowego. Jak widzimy, przekładnia główna przenosi napęd od silnika na generator i sześć pomp hydraulicznych. Przekładnia główna ma kształt odwróconego trapezu i jest typu skrzynkowego. Smarowanie kół zębatych przekładni odbywa się pod rozbryzgiem oleju znajdującego się w dolnej części przekładni. Poziom oleju musi dochodzić do krawędzi otworu korka kontrolnego. Przekładnia zespołu dziewięciu pomp. Do sterowania poszczególnymi mechanizmami i elementami oczyszczarki zastosowano oddzielne układy hydrauliczne. Część tych układów jest zasilana z pomp napędzanych od przekładni głównej, a druga część — od przekładni usytuowanej w pobliżu przedniego wózka oczyszczarki. Przekładnia ta napędza dziewięć pomp poszczególnych układów. Napęd przekładnia otrzymuje od silnika łopatkowego 1 typu TIC-017, który poprzez układ kół zębatych napędza wałki poszczególnych pomp. Połączenie poszczególnych pomp z wałkami przekładni jest elastyczne dzięki zastosowaniu specjalnych sprzęgieł z wkładkami gumowymi. Rama maszyny jest wykonana z profilów walcowanych i blach jako konstrukcja spawana. Rama opiera się na dwóch wózkach jezdnych. W tylnej części ramy jest umocowany silnik i kabina jazdy transportowej, a w przedniej części ramy jest usytuowana kabina robocza. [patrz też: otomoto piła, japan cars, krotoski cichy używane ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: japan cars krotoski cichy używane otomoto piła