volkswagen id

Oczyszczarka tłucznia typu RM-62

Przeznaczenie oczyszczarki RM-62 jest takie samo jak oczyszczarki OT-400; różnice występują głównie w rozwiązaniach konstrukcyjnych poszczególnych mechanizmów i zespołów oraz w sposobie przenoszenia napędu. Oczyszczarka RM-62 ma mechanizmy przeważnie o napędzie hydraulicznym oraz inny proces oczyszczania tłucznia. Belka podtorowa może być prowadzona pod podkładami na głębokości do 850 mm poniżej główki szyny. Zanieczyszczony tłuczeń spod podkładów zostaje wygarnięty przez łańcuch wybierakowy i przemieszczany do przesiewacza wibracyjnego korytem roboczym. Po przejściu przez trzy poziomy sit następu...

Więcej »

Silniki samochodów osobowych

Olej silnikowy smaruje jednocześnie koła i łożyska napędowych przekładni zębatych. Zespól napędowy zawieszony jest poprzecznie w przodzie samochodu i napędza jego przednie koła. Na przednim końcu wału korbowego, wewnatrz piasty koła pasowego, osadzony jest odśrodkowy filtr oleju. Chłodzenie silnika zapewnia dmuchawa odśrodkowa (rys. 38-3), której wirnik 0 14 łopatkach odgiętych przeciwnie do kierunku jego obrotu napędzany jest pasem klinowym od przedniego końca wału korbowego (przełożenie 1,75). Przy znamionowej prędkości biegu silnika wydajność dmuchawy wynosi 1300 m3/godz, czyl...

Więcej »

Analiza drgań skrętnych

Obliczenie kontrolne wału korbowego na drgania skrętne polega na zastąpieniu rzeczywistego układu drgającego zastępczym układem obliczeniowym, wyznaczenie jego częstotliwości drgań własnych i określenie głównych składowych harmonicznych. Obliczenie takie jest dość kłopotliwe, ponieważ: — skomplikowany kształt walu utrudnia ustalenie jego sztywności skrętnej, — nie wszystkie masy drgającego układu biorą udział w ruchu obrotowym; cześć mas korbowodów i masy tłoków poruszają się posuwisto-zwrotnie; wpływ ich na drgania całego układu jest różny, zależnie od wzajemnych położeń wykorb...

Więcej »

Atenolol versartartartan u dzieci i młodych dorosłych z zespołem Marfana AD 6

Moc geometrycznie i termodynamicznie podobnych maszyn wirnikowych jest w przybliżeniu wprost proporcjonalna do masowego natężenia przepływu gazu, które przy jednakowych prędkościach przepływu gazu i jednakowych prędkościach obwodowych wirników jest z kolei wprost proporcjonalne do kwadratu wymiarów liniowych (np. średnic), a odwrotnie proporcjonalne do kwadratu prędkości obrotowej wirnika. Turbiny i sprężarki silników samochodowych mają zatem z konieczności bardzo wysokie prędkości obrotowe wirników; n = 22000. . . 52000 obr/min zespół turbina i sprężarka oraz n = 13000. . .43000 obr/min — ...

Więcej »
http://www.aranzacja-wnetrz.org.pl 751# , #toyota zabrze otomoto , #suzuki bandit 600 gsf , #ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków ,