znaki drogowe opisy

Nadwozia

Ze względu na rozwiązanie struktury nośnej kadłuba rozróżnia się: — nadwozie szkieletowe; elementy poszycia nadwozia, czyli płaty materiału tworzącego ściany nadwozia, są mocowane do konstrukcji nośnej mającej postać szkieletu przejmującego wszystkie obciążenia; nadwozia szkieletowe spotyka się głównie w pojazdach produkowanych w stosunkowo małych seriach, kiedy używanie kształtowników jest bardziej opłacalne niż stosowanie elementów tłoczonych; pierwsze nadwozia z drewna wykonywano również jako szkieletowe; pracochłonność wykonania i ciężar nadwozia szkieletowego...

Więcej »

Uszczelnienia głowicy cylindrów

Uszczelka głowicy zapewnia szczelność komór spalania, uniemożliwiając przedostawanie sie gazów przez miejsca przylegania głowicy cylindrów do kadłuba lub bloku cylindrów. Ponadto w silnikach chłodzonych wodą uszczelka głowicy jednocześnie uszczelnia otwory do przepływu cieczy  chłodzącej z kadłuba do głowicy, a w silnikach górnozaworowych ponadto uszczelnia kanały oleju oraz otwory przelotowe drążków popychaczy. Różnorodne i odpowiedzialne zadania spełniane przez uszczelkę głowicy cylindrów narzucają różne wysokie wymagania zarówno odnośnie jej wykonania, jak i wł...

Więcej »

Komory spalania

Stosunek powierzchni czołowej przepływu powietrza do powierzchni czołowej przepływu spalin wynosi 1 : 2. Obrotowy ruch zasobnika zapewnia wymianę ciepła w sposób ciągły. Prędkość obrotowa zasobnika wynosi 6. . .30 obr/min. W obrotowych wymiennikach ciepła duże trudności nastręcza konieczność uszczelnienia przestrzeni, przez które przepływa powietrze i spaliny głównie ze względu na nierównomierne odkształcenia części wymiennika nagrzanych do różnych temperatur. Strata przedmuchu w wymiennikach obrotowych sięga 300. Duża strata przedmuchu w tych wymiennikach mo...

Więcej »

Budownictwo i architektura : Sanya Block 5 / NL Architekci

Wał rozrządu, wbudowany w głowicy cylindrów, jest napędzany przez przedni koniec wału korbowego. Zawory leżą w płaszczyźnie nieco odchylonej od płaszczyzny prostopadłej do osi wału korbowego, Upraszcza to ich napęd, a dźwigienki napędzające zawory ssące i wydechowe maja jednakowe wykonania. Pompa oleju napędzana jest łańcuchem przez przedni koniec walu korbowego. Rozdzielacz zapłonu jest napędzany przez tylny koniec walu rozrządu za pośrednictwem śrubowym kół zębatych. Cylindry są pochylone pod kątem 300 do pionu, przez co zmniejszono wysokość silnika oraz wydłużono ...

Więcej »
http://www.blatygranitowe.org.pl 751#suzuki bandit 600 gsf , #ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki ,