wyszukiwarka tablic rejestracyjnych

Specjalne tuleje cylindrów

Ze względu na sposób unieruchomienia w kadłubie, wśród mokrych tulei rozróżnia się ogólnie dwie odmiany: tuleja odciążona; w kadłubie silnika tuleje unieruchamia jej górny pierścień opierający się o wytoczenie w płycie przylegającej do głowicy cylindrów ; dolną cześć tulei, dopasowaną suwliwie lub przylgowo do przelotowego otworu w kadłubie, uszczelnia się przy użyciu dwóch lub trzech pierścieni gumowych o średnicy 3 . . .5 mm, założonych w rowkach wytoczonych w pogrubionej miejscowo zewnętrznej ścianc...

Więcej »

PORSCHE 547

Silnik PORSCHE 547 wyróżnia się oryginalną konstrukcją odbiegającą od pozostałych modeli silników PORSCHE oraz rozwiązań stosowanych przez inne wytwórnie. Kadłub składa się z dwóch członów odlanych ze stopu lekkiego, tworzących jednocześnie miskę olejową i obudowę koła zamachowego. Płaszczyzna podziału kadłuba przechodzi przez oś wału korbowego i ułożyskowanego pod nim podłużnego walu napędu rozrzadu. Człony kadłuba sa połączone śrubami. Wał korbowy składa się z członów łączonych wg systemu ...

Więcej »

Uszczelnienia przelotowych otworów w kadłubach

Końce walu korbowego, wystające na zewnątrz skrzyni korbowej, wymagają skutecznego uszczelnienia w celu uniemożliwienia wyciekania oleju ze skrzyni korbowej oraz zapobieżenia przenikaniu do niej zanieczyszczeń i wody 2 otoczenia. Wymagane uszczelnienie otworów przelotowych w skrzyni korbowej zapewnia się zwykle przez zakladanie filcowych pierścieni uszczelniających lub samouszczelniaczy (pierścieni Simmera). Przeważnie stosuje się ponadto odrzutniki oleju na wałach korbowych, zabezpieczające przed obfitym napływaniem oleju...

Więcej »

Stowarzyszenie spożywania orzechów z całkowitą i specyficzną dla przyczyn śmiertelnością AD 5

Moc geometrycznie i termodynamicznie podobnych maszyn wirnikowych jest w przybliżeniu wprost proporcjonalna do masowego natężenia przepływu gazu, które przy jednakowych prędkościach przepływu gazu i jednakowych prędkościach obwodowych wirników jest z kolei wprost proporcjonalne do kwadratu wymiarów liniowych (np. średnic), a odwrotnie proporcjonalne do kwadratu prędkości obrotowej wirnika. Turbiny i sprężarki silników samochodowych mają zatem z konieczności bardzo wysokie prędkości obrotowe wirników; n = 22000. . . <...

Więcej »
http://www.ortopedawarszawa.info.pl 751#suzuki bandit 600 gsf , #ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki ,