aso fiat kraków

Korbowody

Tłoki silników wolnobieżnych oraz wyczynowych, w których przedmuchy spalin do skrzyni korbowej wpływają już dostrzegalnie na sprawność silnika, zaopatruje się niekiedy w pierścienie podwójne np. CLUPET, uszczelniające cały obwód tłoka, Pierścienie takie wykonywane są jako uszczelniające lub zgarniające. Ostatnio rozpowszechniają się również rozmaite odmiany składanych pierścieni zgarniających, przeważnie o dwóch krawędziach pracujących. Przyspieszanie docierania pierścieni tłokowych. Aby przyspieszyć docieranie się pierścieni tłokowych do gładzi cylindrów i tym samym skrócić okres docierania...

Więcej »

Komory spalania stożkowe

Każdy rząd cylindrów cechuje kolejność zapłonów 1 —4—2—3, której odpowiadają kątowe przesunięcia suwów pracy wynoszące:—2700. Odnosząc do całego silnika przesunięcia suwów pracy w poszczególnych cylindrach są regularne i wynoszą po 100. Przeciwciężary na wale korbowym zapewniają częściowe wyrównoważenie sił odśrodkowych i sil bezwładności pierwszego rzędu. Dla silnika jako całości siły te są w pełni wyrównoważone, lecz występuje moment od sił odśrodkowych i bezwładności pierwszego rzędu (wał niesymetryczny), który wyrównoważają dosć duze przeciwciężary umies...

Więcej »

Proste przyrządy do kontroli

Systematyczna kontrola stanu toru i szyn polega na okresowym sprawdzaniu szerokości toru, przechyłki, wzajemnego położenia styków, wielkości osiadania toru, zużycia szyn itp. Do sprawdzenia szerokości toru używa sie toromierza. Jest to odpowiednio ukształtowana łata drewniana, umożliwiająca sprawdzenie, czy między szynami (14 mm poniżej poziomu główki) jest zachowana właściwa szerokość toru. Do jednoczesnego sprawdzania szerokości toru i odczytywania odchyłek oraz do pomiaru przechyłki toru używa się toromierzy z wysuwanym końcem, z podziałką milimetrową do odczytywania poszerzenia lub zwężenia toru,...

Więcej »

FDA, e-papierosy i odpad tytoniu piorącego cd

Końce walu korbowego, wystające na zewnątrz skrzyni korbowej, wymagają skutecznego uszczelnienia w celu uniemożliwienia wyciekania oleju ze skrzyni korbowej oraz zapobieżenia przenikaniu do niej zanieczyszczeń i wody 2 otoczenia. Wymagane uszczelnienie otworów przelotowych w skrzyni korbowej zapewnia się zwykle przez zakladanie filcowych pierścieni uszczelniających lub samouszczelniaczy (pierścieni Simmera). Przeważnie stosuje się ponadto odrzutniki oleju na wałach korbowych, zabezpieczające przed obfitym napływaniem oleju do właściwych uszczelnień. Ponadto elastyczność elementów zawieszenia silnika zabezp...

Więcej »
http://www.cel-szczecin.pl 751#suzuki bandit 600 gsf , #ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki ,