porsche krańcowa

Silniki turbospalinowe

Tłoki odlane z żeliwa zaopatrzone są w denka z żaroodpornej stali austenitycznej. Szczelina powietrzna pomiędzy denkiem i tłokiem utrudnia wymianę miedzy nimi ciepła, Podczas pracy silnika denka tłoków silnie sie rozżarzają, co zapewnia intensywne nagrzewanie sprężanego powietrza i przyspiesza parowanie paliwa wtryskiwanego między tłoki, Silnik odznacza się bardzo miękkim biegiem i może prawidłowo pracować na różnych gatunkach paliwa w tym również i na niskooktanowej benzynie. Silnik turbospalinowy ma przynajmniej jedna turbinę wykonującą pracę użyteczną, zwaną turbiną napędową. W...

Więcej »

Łopatki wirników sprężarek promieniowych

Sprawność silnika turbospalinowego zależy bezpośrednio od sprężu sprężarki (stosunek ciśnienia powietrza za spreżarką do ciśnienia powietrza przed sprężarką) oraz od sprawności sprężarki i turbiny; Dla samochodowych silników turbospalinowych z odzyskiwaniem ciepła ze spalin wystarczają spręże osiągane w jednostopniowej sprężarce promieniowej. Sprężarka dynamiczna wywołuje wzrost ciśnienia gazu kosztem spadku jego energii kinetycznej, a zatem i prędkości. Wśród sprężarek dynamicznych wyróżnia się ogólnie. sprężarki osiowe o równoległym do osi obrotu ogólnym kierunku przep...

Więcej »

PORSCHE 547

Silnik PORSCHE 547 wyróżnia się oryginalną konstrukcją odbiegającą od pozostałych modeli silników PORSCHE oraz rozwiązań stosowanych przez inne wytwórnie. Kadłub składa się z dwóch członów odlanych ze stopu lekkiego, tworzących jednocześnie miskę olejową i obudowę koła zamachowego. Płaszczyzna podziału kadłuba przechodzi przez oś wału korbowego i ułożyskowanego pod nim podłużnego walu napędu rozrzadu. Człony kadłuba sa połączone śrubami. Wał korbowy składa się z członów łączonych wg systemu HLRTH. Wal korbowy ustalony jest w trzech tocznych łożyskach głównych (wałe...

Więcej »

Chromosomowa niestabilność i rak: złożona zależność z potencjałem terapeutycznym

Wersja wielopaliwowa cechuje się podwyższonym stopniem sprężania (e = 21) oraz zastosowaniem urządzenia samoczynnie regulującego intensywność chłodzenia silnika (przez dławienie przepływu powietrza tłoczonego przez dmuchawę). Ponadto układ zasilania cechuje podwyższone ciśnienie robocze (co zapobiega powstawaniu korków parowych w przewodach oraz zmodyfikowanie pompy wtryskowej. CUMMINS-V. Rodzina widlastych silników wysokoprężnych, odznaczających się lekkością i zwartością konstrukcji, opracowanych jako w pełni zamienne z podobnego przeznaczenia silnikami o zapłonie iskrowym. Wszystkie m...

Więcej »
http://www.ta-medycyna.org.pl 751#ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 ,