komis mysłowice

Klasyfikacja maszyn torowych

Klasyfikacja maszyn torowych, stanowi próbę ujednolicenia i usystematyzowania podziału maszyn i urządzeń, użytkowanych przez kolejową służbę drogową, przy uwzględnieniu ich najbardziej charakterystycznych cech. Ręczne narzędzia do robót nawierzchniowych są stosowane przy małym zakresie robót oraz wszędzie tam, gdzie użycie narzędzi mechanicznych jest niemożliwe z uwagi na nieskuteczność działania, brak źródła napędu albo łatwość uszkodzenia. Kształt narzędzi ręcznych był doskonalony w rezultacie wieloletnich doświadczeń. Wymiary i rodzaj użytego materiału na narzędzia ręczne jes...

Więcej »

Układ różnicowy silników turbospalinowych

Układ różnicowy silników turbospalinowych wyróżnia sie tym, że pomiędzy wałem napędowym silnika a walem spreżarki wbudowana jest przekładnia planetarna, służąca jako , mechanizm różnicowy. Silnik różnicowy jednoturbinowy powstaje przez połączenie wału sprężarki z kołem słonecznym (wewnętrznym kołem napędzanym), wału turbiny z kołem pierścieniowym (zewnętrznym kołem napędzającym), a walu napędowego silnika z koszem satelitów (kół obiegowych mechanizmu różnicowego). Silnik różnicowy dwuturbinowy powstaje wskutek związania w klasycznym silniku dwuwałowym jednosprężarkowym wal...

Więcej »

Łopatki wirników sprężarek promieniowych

Sprawność silnika turbospalinowego zależy bezpośrednio od sprężu sprężarki (stosunek ciśnienia powietrza za spreżarką do ciśnienia powietrza przed sprężarką) oraz od sprawności sprężarki i turbiny; Dla samochodowych silników turbospalinowych z odzyskiwaniem ciepła ze spalin wystarczają spręże osiągane w jednostopniowej sprężarce promieniowej. Sprężarka dynamiczna wywołuje wzrost ciśnienia gazu kosztem spadku jego energii kinetycznej, a zatem i prędkości. Wśród sprężarek dynamicznych wyróżnia się ogólnie. sprężarki osiowe o równoległym do osi obrotu ogólnym kierunku przepł...

Więcej »

Nawierzchnie typu makadamowego lepiszczu asfaltowym

Popychacze prętowe stosowane są również w silnikach dolnozaworowych. W silnikach wysokoprężnych a nawet i w benzynowych silnikach samochodów osobowych spotyka się niekiedy popychacze rolkowe. W silniku z wałem rozrządu w głowicy dźwignia zaworu spełnia nierzadko od razu zadania popychacza.

Drążek popychacza jest to rurka lub pręt pełny, zakończony z jednej strony powierzchnią półkulistą, a z drugiej panewka o półkulistym denku.

Dźwignie zaworów przeważnie odkuwa sie ze stali, rzadziej odlewa z żeliwa lub stopów lekkich. W celu uproszczenia produkcji i zmniejszenia cięża...

Więcej »
http://www.stomatologpoznan.net.pl 751#ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 ,