bsp opel

Uszczelnienia głowicy cylindrów

Uszczelka głowicy zapewnia szczelność komór spalania, uniemożliwiając przedostawanie sie gazów przez miejsca przylegania głowicy cylindrów do kadłuba lub bloku cylindrów. Ponadto w silnikach chłodzonych wodą uszczelka głowicy jednocześnie uszczelnia otwory do przepływu cieczy  chłodzącej z kadłuba do głowicy, a w silnikach górnozaworowych ponadto uszczelnia kanały oleju oraz otwory przelotowe drążków popychaczy. Różnorodne i odpowiedzialne zadania spełniane przez uszczelkę głowicy cylindrów narzucają różne wysokie wymagania zarówno odnośnie jej wykonania, jak i własności ...

Więcej »

Tuleje cylindrów

Tuleja cylindra jest to tuleja osadzona w kadłubie silnika, której wewnętrzna ścianka spełnia zadania gładzi cylindra. Zastosowanie tulei cylindrów z odpowiednio dobranego materiału (np. żeliwo stopowe) lub utwardzonych powierzchniowo (np. przez cyjanowanie lub chromowanie) zapewnia dużą trwałość gładzi cylindrów, pomimo wykonania kadłuba silnika z niezbyt odpornego materiału (np. żeliwo szare lub stop lekki), zwykle taniego i łatwego do odlewania. Ze względu na sposób osadzenia w kadłubie silnika chlodzonego wodą rozróżnia sie ogólnie suche i mokre tuleje cylindrów, Such...

Więcej »

Dźwigniki torowe

W użyciu są przyrządy do mierzenia strzałek w łukach, kliny stalowe z podziałką, dobory luźników oraz termometry do pomiaru temperatury szyny. Do podnoszenia toru i materiałów nawierzchniowych są stosowane dźwigniki torowe, które w zależności od budowy i działania dzielą się na: — zębatkowe; — śrubowe; — specjalne (dźwigarowe); — hydrauliczne. Dźwigniki zębatkowe są potocznie nazywane podnośnikami korbowymi. Najczęściej są użytkowane podnośniki korbowe o udźwigu 50 kN (5000 kG) i wysokości podnoszenia 300 mm. Podnośnik korbowy składa sie z dwudzielnego kadłuba blasza...

Więcej »

Nadciśnienie i terapia hipotensyjna jako czynniki ryzyka dla cukrzycy typu 2 ad 8

Najczęściej czopy jednakowo odległe od środka środkowego łożyska (lub od płaszczyzny prostopadłej do osi walu i jednakowo odległej od Środkowych czopów korbowych, jeżeli wał ma parzystą liczbę łożysk głównych) leżą na jednej prostej, równoległej do osi czopów głównych. Jedną z dwóch możliwych kolejności zapłonu ustala sie przez odpowiednie rozmieszczenie krzywek na wale rozrządu. W czterosuwowym widlastym silniku ośmiocylindrowym o płaskim wale korbowym dla każdego z rzędów cylindrów stosuje sie jednakową wybrana z podanych powyżej kolejności zapłonów czterocylind...

Więcej »
http://www.operacje-plastyczne.net.pl 751#ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 ,