bonarka stacja paliw

Łożyska korbowe i główne

Przestrzenny wał korbowy silnika V-6 (model 305 — odlany ze staliwa Armasteel, modele 351 oraz 401 — odkuty ze stali chromowanej) ma cztery czopy główne i sześć czopów korbowych. Poszczególne wykorbienia są przestawione 0 600 pomiędzy 1 oraz 2, 3 oraz 4, a ponadto 5 do 6, przy czym 0 1800 są przestawione korby 2 oraz 3, 4 oraz 5, a ponadto 6 oraz 1. W rezultacie silnik cechuje kolejność zapłonów 1 —6—5—4—3—2. Wal korbowy silnika V-12 ma układ zwykłego wału sześciocylindrowego silnika rzędowego. Głowice cylindrów odlane są z żeliwa stopow...

Więcej »

Korbowody

Tłoki silników wolnobieżnych oraz wyczynowych, w których przedmuchy spalin do skrzyni korbowej wpływają już dostrzegalnie na sprawność silnika, zaopatruje się niekiedy w pierścienie podwójne np. CLUPET, uszczelniające cały obwód tłoka, Pierścienie takie wykonywane są jako uszczelniające lub zgarniające. Ostatnio rozpowszechniają się również rozmaite odmiany składanych pierścieni zgarniających, przeważnie o dwóch krawędziach pracujących. Przyspieszanie docierania pierścieni tłokowych. Aby przyspieszyć docieranie się pierścieni tłokowych do gładzi cylindr...

Więcej »

Gładź cylindrów

Odporność gładzi cylindrów na korozję i erozje zwiększa się przez nadanie jej odpowiedniej gładkości, lecz jednak tylko w stopniu nie zmniejszającym przyczepności oleju silnikowego do gładzi. Trwałość gładzi cylindrów wydatnie się zwiększa przez powierzchniową obróbkę cieplno-chemiczną (np. cyjanowanie lub azotowanie), albo przez powlekanie twardym metalem — z reguły chromem. Niekiedy w celu poprawienia warunków i przyspieszenia docierania pierścieni tłokowych, gładź cylindrów anodyzuje się lub cynuje (co dodatkowo zwiększa odporność na korozję). Chro...

Więcej »

Na przeszkodzie szerokiego rozpowszechnienia ogrzewania

Tłoki odlane z żeliwa zaopatrzone są w denka z żaroodpornej stali austenitycznej. Szczelina powietrzna pomiędzy denkiem i tłokiem utrudnia wymianę miedzy nimi ciepła, Podczas pracy silnika denka tłoków silnie sie rozżarzają, co zapewnia intensywne nagrzewanie sprężanego powietrza i przyspiesza parowanie paliwa wtryskiwanego między tłoki, Silnik odznacza się bardzo miękkim biegiem i może prawidłowo pracować na różnych gatunkach paliwa w tym również i na niskooktanowej benzynie. Silnik turbospalinowy ma przynajmniej jedna turbinę wykonującą pracę użyteczną, z...

Więcej »
http://www.dobry-komin.net.pl 751#ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 ,