dretan

Silniki turbospalinowe

Tłoki odlane z żeliwa zaopatrzone są w denka z żaroodpornej stali austenitycznej. Szczelina powietrzna pomiędzy denkiem i tłokiem utrudnia wymianę miedzy nimi ciepła, Podczas pracy silnika denka tłoków silnie sie rozżarzają, co zapewnia intensywne nagrzewanie sprężanego powietrza i przyspiesza parowanie paliwa wtryskiwanego między tłoki, Silnik odznacza się bardzo miękkim biegiem i może prawidłowo pracować na różnych gatunkach paliwa w tym również i na niskooktanowej benzynie. Silnik turbospalinowy ma przynajmniej jedna turbinę wykonującą prac...

Więcej »

Kute korbowody

Kute korbowody o dużych wymiarach mają sztywne łby dzielone skośnie. Silnik ma trzy głowice żeliwne, z których każda obejmuje po dwa cylindry. Głowice cylindrów mają wstawiane gniazda i prowadnice zaworów z żeliwa stopowego. Dolne części prowadnic zaworów wydechowych tworzą osłony cieplne trzonków zaworów, co przeciwdziała ich zacieraniu. Głowice są zaopatrzone we wciskane gniazda wtryskiwaczy, co zapewnia skuteczne chłodzenie rozpylaczy. Każdy cylinder ma odprężnik wbudowany w głowicę. Tłoki odlane z Siluminu w kokilach, o denkach...

Więcej »

Kadłuby silników samochodowych

Ze względu na konstrukcję, wśród kadłubów silników samochodowych rozróżnia sie ogólnie dwie podstawowe odmiany:

— kadłub jednolity; skrzynia korbowa i blok lub bloki cylindrów tworzą jedną całość, przeważnie w postaci jednolitego odlewu lub niekiedy konstrukcji spawanej; wykonanie typowe dla silników chłodzonych wodą, stosunkowo tanich i produkowanych masowo, — kadłub członowy; skrzynia korbowa jest połączona z blokiem lub blokami cylindrów za pomocą śrub, co umożliwia wykonywanie poszczególnyc...

Więcej »

Szeregowe usytuowania pomp pionowych

Przeciwciężary wykonane są jako jedna całość z ramionami wału korbowego lub są do nich mocowane skurczowo albo przykręcane. Pożądane jest takie opracowanie osadzenia przeciwciężarów, aby ich siły odśrodkowe nie obciążały śrub mocujących. każdym przypadku śruby mocujące przeciwciężary wymagają bardzo starannego zabezpieczenia przed luzowaniem. Odrzutniki oleju. Pomiędzy ostatnim łożyskiem wału korbowego i kołem zamachowym umieszcza się odrzutnik oleju zabezpieczający przed przedostawaniem się oleju ze skrzyni korbowej do obudowy sprzęgła. ...

Więcej »
http://www.twa-bielizna.net.pl 751#nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina ,