homologacja samochodów

Tłok silnika

Liczba pierścieni uszczelniających tłoka zależy od rodzaju i szybkobieżności silnika. Tłok silnika o zapłonie iskrowym zaopatruje się w dwa lub trzy pierścienie uszczelniające, a silnika wysokoprężnego — w trzy lub cztery. Podczas pracy silnika pierścienie uszczelniające, z uwagi na swoje luzy osiowe, powodują przetłaczanie oleju do komory spalania. Z tego względu konieczne jego zaopatrywanie tłoków w pierścienie zgarniające, osadzone pod najniższymi pierścieniami uszczelniającymi. Pierścienie zgarniające zapewniają usuwanie nadmiaru oleju z gładzi cylindra, co ogranicza do minimum pompowanie oleju do...

Więcej »

Wersja wielopaliwowa

Wersja wielopaliwowa cechuje się podwyższonym stopniem sprężania (e = 21) oraz zastosowaniem urządzenia samoczynnie regulującego intensywność chłodzenia silnika (przez dławienie przepływu powietrza tłoczonego przez dmuchawę). Ponadto układ zasilania cechuje podwyższone ciśnienie robocze (co zapobiega powstawaniu korków parowych w przewodach oraz zmodyfikowanie pompy wtryskowej. CUMMINS-V. Rodzina widlastych silników wysokoprężnych, odznaczających się lekkością i zwartością konstrukcji, opracowanych jako w pełni zamienne z podobnego przeznaczenia silnikami o zapłonie iskrowym. Wszystkie modele silnikó...

Więcej »

Popychacze

Promień krzywizny stopki lub rolki popychacza powinien być jak największy, ponieważ z jego wzrostem maleje moment obrotowy potrzebny do przekręcania walu rozrządu oraz nacisk jednostkowy w miejscu styku krzywki z popychaczem. Dlatego też teoretycznie najlepsze są popychacze płaskie, które mogą współpracować z krzywkami harmonicznymi lub wypukłymi. Jeżeli krzywka zamiast z popychaczem współpracuje z dźwigienką, wówczas z dostateczną dokładnością można założyć, że końcówka dźwigienki porusza sie posuwisto-zwrotnie. Popychacze rolkowe współpracują z krzywkami stycznymi lub wklęsłymi. Kinemat...

Więcej »

Sledzie zawijane z pomidorami

Trzon korbowodu ma z reguły przekrój dwuteowy. Jeżeli sworzeń tłokowy jest smarowany pod cinieniem, wowczas trzon ma środkowy pas dwuteownika pogrubiony i przewiercony wewnątrz lub niekiedy wzdłuż tego pasa jest przymocowana rurka doprowadzająca olej do sworznia. Łeb korbowodu jest jednolity, jeżeli stosowane jest toczne łożysko korbowe, lub dzielony — przy stosowaniu łożyska ślizgowego (najczęściej). Odejmowaną część łba, tzw. pokrywe korbowodu, odkuwa się przeważnie jako jedną całość z korbowodem, a następnie odcina od niego, mocuje śrubami i obrabia łącznie z korbowodem. Łeb korbowodu moż...

Więcej »
http://www.fizjoterapeutka.com.pl 751#dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina , #nowa kia ,