jeep cherokee otomoto

Tłok silnika

Liczba pierścieni uszczelniających tłoka zależy od rodzaju i szybkobieżności silnika. Tłok silnika o zapłonie iskrowym zaopatruje się w dwa lub trzy pierścienie uszczelniające, a silnika wysokoprężnego — w trzy lub cztery. Podczas pracy silnika pierścienie uszczelniające, z uwagi na swoje luzy osiowe, powodują przetłaczanie oleju do komory spalania. Z tego względu konieczne jego zaopatrywanie tłoków w pierścienie zgarniające, osadzone pod najniższymi pierścieniami uszczelniającymi. Pierścienie zgarniające zapewniają usuwanie nadmiaru oleju z gładzi cylindra, co ogranicza do m...

Więcej »

Łożyska toczne

Osadzenie wału korbowego w łożyskach tocznych zamiast ślizgowych pozwala na skrócenie długości kadłuba oraz polepsza sprawność mechaniczną silnika. Wobec malej długości czopów głównych wał korbowy jest wówczas na ogół stosunkowo sztywny i odznacza się wielką częstotliwością skrętnych drgań własnych. Łożyska toczne są jednak kosztowniejsze niż ślizgowe. Użycie łożysk tocznych w silnikach wielocylindrowych jest zwykle uwarunkowane zastosowaniem kosztownych dzielonych wałów korbowych. Konieczność doboru łożysk tocznych o dużych średnicach pierścieni nośnych zmu...

Więcej »

Korbowody

Tłoki silników wolnobieżnych oraz wyczynowych, w których przedmuchy spalin do skrzyni korbowej wpływają już dostrzegalnie na sprawność silnika, zaopatruje się niekiedy w pierścienie podwójne np. CLUPET, uszczelniające cały obwód tłoka, Pierścienie takie wykonywane są jako uszczelniające lub zgarniające. Ostatnio rozpowszechniają się również rozmaite odmiany składanych pierścieni zgarniających, przeważnie o dwóch krawędziach pracujących. Przyspieszanie docierania pierścieni tłokowych. Aby przyspieszyć docieranie się pierścieni tłokowych do gładzi cylindrów i tym samym ...

Więcej »

Wyznaczanie obrysu wykopu

Wersja wielopaliwowa cechuje się podwyższonym stopniem sprężania (e = 21) oraz zastosowaniem urządzenia samoczynnie regulującego intensywność chłodzenia silnika (przez dławienie przepływu powietrza tłoczonego przez dmuchawę). Ponadto układ zasilania cechuje podwyższone ciśnienie robocze (co zapobiega powstawaniu korków parowych w przewodach oraz zmodyfikowanie pompy wtryskowej. CUMMINS-V. Rodzina widlastych silników wysokoprężnych, odznaczających się lekkością i zwartością konstrukcji, opracowanych jako w pełni zamienne z podobnego przeznaczenia silnikami o zapłonie iskrowym....

Więcej »
http://www.optykchorzow.pl 751#dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina , #nowa kia ,