mucha mikołów

Mocowanie głowicy cylindrów

Głowice cylindrów silników samochodowych mocuje się przeważnie do kadłubów lub bloków cylindrów przy użyciu śrub kołkowych i nakrętek. Niekiedy stosuje się Śruby kotwowe, wiążące głowicę ze skrzynią korbową silnika (w okolicy gniazd łożysk głównych). Sruby mocujące głowicę cylindrów rozmieszcza sie w taki sposób, aby ograniczyć do minimum jej odkształcenia montażowe i jednocześnie zapewnić możliwie równomierny rozkład nacisków w miejscach przylegania do kadłuba lub bloku cylindrów. Śruby przechodzące przez przestrzenie wypełnione cieczą chłodzącą zaopatruje się w nakrętki kołpakowe...

Więcej »

Układy mieszane

Najprostsze i najtańsze w produkcji są układy rozrządu o równoległych zaworach pionowych, dokładnie lub w przybliżeniu równoległych do osi cylindrów. Pozwala to na łożyskowanie wszystkich dźwigni zaworów na wspólnej stosunkowo najmniej korzyści zapewnia równoległe wbudowanie zaworu ssącego i wydechowego. Górna ścianka komory spalania jest wówczas płaska, a średnice grzybków zaworów są niewielkie, głównie ze względu na brak miejsca. Ponadto zapewnienie skutecznego chlodzenia ścianki glowicy między zaworami nastręcza na ogól sporo trudności z uwagi na małą szerokość szczeliny wodnej i skłonnoś...

Więcej »

Dyblarka hydrauliczna KR

Dyblarka hydrauliczna KR—I może pracować tylko na jednym toku szynowym. Do pracy na drugim toku musi być zdjęta z toru i obrócona o It rad (1800). Maszyna ma masę około 140 kg i niezbyt dużą wydajność — 30 dybli na godzinę. Duża masa i mała wydajność ograniczyły praktyczne stosowanie tej dyblarki. Na podobnej zasadzie działa importowane urządzenie do wyciągania dybli DFZ-IO, które może być używane również do wyciągania haków sprężystych i do wymiany przekładek. Narzędzie robocze można szybko wymieniać dzięki zastosowaniu automatycznego uchwytu. Zródłem napędu pompy hydraulicznej j...

Więcej »

Architektura i nowoczesne budownictwo - Planetarium de Montreal / Saucier + Perrotte

Kute korbowody o dużych wymiarach mają sztywne łby dzielone skośnie. Silnik ma trzy głowice żeliwne, z których każda obejmuje po dwa cylindry. Głowice cylindrów mają wstawiane gniazda i prowadnice zaworów z żeliwa stopowego. Dolne części prowadnic zaworów wydechowych tworzą osłony cieplne trzonków zaworów, co przeciwdziała ich zacieraniu. Głowice są zaopatrzone we wciskane gniazda wtryskiwaczy, co zapewnia skuteczne chłodzenie rozpylaczy. Każdy cylinder ma odprężnik wbudowany w głowicę. Tłoki odlane z Siluminu w kokilach, o denkach z wnękami toroidalnymi, mają po trzy pierścienie uszcze...

Więcej »
http://www.arcus-psychoterapia.pl 751#pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina , #nowa kia , #duster otomoto ,