centrum alfa

Wykonania rozrządu suwakowego

Firma Bristol w silnikach model Perseus stosuje rozrząd suwakowy systemu BURT-MCCOLLUM. Tuleja zaopatrzona jest u dołu w ucho, w którym znajduje się sworzeń kulisty z otworem osadzony suwliwie na czopie mechanizmu korbowego. Czop obraca się w płaszczyźnie równoległej do płaszczyzny obrotu wahl korbowego, powodujac złożony ruch suwaka składający sie z ruchu prostoliniowego, rownoległego do osi cylindra i ruchu kątowego wokół osi cylindra. Prędkość obrotowa mechanizmu korbowego jest dwukrotnie mniejsza niż prędkość obrotowa walu korbowego. Cylinder...

Więcej »

Uszczelnienia głowicy cylindrów

Uszczelka głowicy zapewnia szczelność komór spalania, uniemożliwiając przedostawanie sie gazów przez miejsca przylegania głowicy cylindrów do kadłuba lub bloku cylindrów. Ponadto w silnikach chłodzonych wodą uszczelka głowicy jednocześnie uszczelnia otwory do przepływu cieczy  chłodzącej z kadłuba do głowicy, a w silnikach górnozaworowych ponadto uszczelnia kanały oleju oraz otwory przelotowe drążków popychaczy. Różnorodne i odpowiedzialne zadania spełniane przez uszczelkę głowicy cylindrów narzucają różne wysokie wymagania zarówno odno...

Więcej »

Popychacze

Promień krzywizny stopki lub rolki popychacza powinien być jak największy, ponieważ z jego wzrostem maleje moment obrotowy potrzebny do przekręcania walu rozrządu oraz nacisk jednostkowy w miejscu styku krzywki z popychaczem. Dlatego też teoretycznie najlepsze są popychacze płaskie, które mogą współpracować z krzywkami harmonicznymi lub wypukłymi. Jeżeli krzywka zamiast z popychaczem współpracuje z dźwigienką, wówczas z dostateczną dokładnością można założyć, że końcówka dźwigienki porusza sie posuwisto-zwrotnie. Popychacze rolkowe wsp...

Więcej »

Zwiększone przeżycie z enzalutamidem w raku prostaty po chemioterapii AD 7

Kadłuby Silników ZIŁ-130 oraz ZIŁ-375 są odlane z żeliwa szarego, a silnika ZIŁ-130M ze stopu lekkiego. Wszystkie silniki mają mokre żeliwne tuleje cylindrów, zaopatrzone w krótkie suche tuleje z żeliwa austenitycznego. Głowice cylindrów wszystkich silników są odlane ze stopu lekkiego i maja wymienne gniazda zaworów zarówno ssących, jak i wydechowych (z żeliwa stopowego) oraz prowadnice zaworów ze spieków. Przylgnie zaworów wydechowych są napawane stellitem, a zaworów ssących pokryte aluminium (przez dyfuzj...

Więcej »
http://www.iapteki.pl 751#pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina , #nowa kia , #duster otomoto ,