PIC-519

Oczyszczarka

Oczyszczarka jest wyposażona w silnik spalinowy polskiej produkcji typu 18H6A o mocy 270 KM przy 1800 obr/min (30 obr/s). Jest to silnik wysokoprężny, sześciocylindrowy, czterosuwowy o wtrysku bezpośrednim. Usytuowanie kanałów wlotowych oraz zastosowanie zaworów z przesłonkami powoduje powstawanie, w czasie napełniania cylindrów, silnych zawirowań. Wtryśnięte przez wielootworowe dysze paliwo zostaje bardzo dokładnie wymieszane z powietrzem. Komora spalania znajduje się w denku tłoka. Powietrze do cylindrów jest tłoczone przez turbosprężarkę, znajdującą się na końcu kolektora ssącego. Turbina napę...

Więcej »

Rozrząd górnozaworowy

Silnik o niesymetrycznym rozrządzie tłokowym może mieć równoległe tłoki związane z czopem korbowym za pomocą korbowodu widlastego. Wówczas jeden z tłoków jest połączony z korbowodem za pośrednictwem sworznia umieszczonego w suwliwym klocku, który umożliwia zmianę rozstawienia osi obu sworzni podczas wychylania się korbowodu względem osi cylindrów w miarę obracania się wału korbowego. Rozwiązanie z korbowodem o przegubowym połączeniu obu ramion jest znacznie kosztowniejsze niż z korbowodem widlastym, lecz zapewnia większą swobode sunięciu w doborze osi wału wykresu korbowego rozrządu względem. symetrii...

Więcej »

Rozrząd suwakowy

W silnikach dwusuwowych z rozrządem tłokowym niesymetryczny rozrząd uzyskuje się również stosując dodatkowe elementy sterujące, jak np. suwaki obrotowe, czyli tzw. zawory obrotowe, lub suwaki tarczowe. Niekiedy zasilanie jest sterowane dodatkowo suwakiem tarczowym, którego zadania pełni przeciwciężar wału korbowego. Rozwiązanie takie pozwala na późniejsze otwarcie i późniejsze zamknięcie szczelin wlotowych. Podobna funkcje spełniać może zawór obrotowy, który steruje dodatkowo zamkniecie wydechu. Uszczelnienie dodatkowych elementów sterujących, tj. zaworów obrotowych lub suwaków nie przedstawia we...

Więcej »

Wylaczenie ropnia mózgu i mózdzku

Tłoki silników wolnobieżnych oraz wyczynowych, w których przedmuchy spalin do skrzyni korbowej wpływają już dostrzegalnie na sprawność silnika, zaopatruje się niekiedy w pierścienie podwójne np. CLUPET, uszczelniające cały obwód tłoka, Pierścienie takie wykonywane są jako uszczelniające lub zgarniające. Ostatnio rozpowszechniają się również rozmaite odmiany składanych pierścieni zgarniających, przeważnie o dwóch krawędziach pracujących. Przyspieszanie docierania pierścieni tłokowych. Aby przyspieszyć docieranie się pierścieni tłokowych do gładzi cylindrów i tym samym skrócić okres docierania si...

Więcej »
http://www.znany-architekt.com.pl 751#pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina , #nowa kia , #duster otomoto ,