Vettel wygrywa w Malezji

Ogólny stan techniczny oczyszczarki

Przed uruchomieniem maszyny należy sprawdzić ogólny stan techniczny oczyszczarki. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan olejów we wszystkich przekładniach oraz w silniku, stan cieczy chłodzącej oraz paliwa i ewentualne braki uzupełnić. Ponadto należy sprawdzić, czy: pasy klinowe w przekładni napędu przesiewacza oraz taśmy przenośników są odpowiednio naciągnięte, liny podwieszenia przenośnika i łańcuch mechanizmu wybierakowego są w dobrym stanie, a ewentualnie zużyte sworznie i pazury trzeba wymienić na nowe. Koło napędu łańcucha i rolki narożne powinny b...

Więcej »

Konstrukcja rozrządu zaworowego

Zawory podlegające znacznym obciążeniom cieplnym mają niekiedy wydrążenia częściowo wypełnione metalicznym sodem. Substancja ta paruje pod wpływem wysokiej temperatury w sąsiedztwie grzybka, skrapla się w pobliżu stopki i gromadzi się z powrotem w rejonie grzybka. W ten sposób substancja chłodząca, zmieniając swój stan fizyczny, nieustannie odprowadza ciepło z grzybka do końca trzonka. Zawory drążone wykonuje się metodą wiercenia zaślepiając następnie otwór od strony talerzyka, lub odkuwa się trzonek zakończony kielichem, do którego zostaje przyspawany grzybek. ...

Więcej »

Tuleje cylindrów

Tuleja cylindra jest to tuleja osadzona w kadłubie silnika, której wewnętrzna ścianka spełnia zadania gładzi cylindra. Zastosowanie tulei cylindrów z odpowiednio dobranego materiału (np. żeliwo stopowe) lub utwardzonych powierzchniowo (np. przez cyjanowanie lub chromowanie) zapewnia dużą trwałość gładzi cylindrów, pomimo wykonania kadłuba silnika z niezbyt odpornego materiału (np. żeliwo szare lub stop lekki), zwykle taniego i łatwego do odlewania. Ze względu na sposób osadzenia w kadłubie silnika chlodzonego wodą rozróżnia sie ogólnie suche i mokre tuleje cy...

Więcej »

Sposób wewnatrzpecherzowy moze zawiesc w przypadkach, gdy uchylek znajduje sie miedzy ujsciami moczowodów

Najbardziej charakterystyczną cechą konstrukcji silnika ROVER 3 litre jest rzadko spotykany, mieszany układ zaworów. Zawory ssące o dużych średnicach wbudowane są skośnie w głowicy, a zawory wydechowe— również skośnie, w kadłubie. Komorę spalania tworzy zupełnie plaska dolna płyta głowicy cylindrów, część kształtowego denka tłoka i ścianka kadłuba w sąsiedztwie gniazda zaworu wydechowego. Wykonanie takie upraszcza wybitnie konstrukcje głowicy, lecz zarazem komplikuje budowę kadłuba. Kadłub silnika i głowica cylindrów odlane są z żeliwa, przy czym początkowo g...

Więcej »
Vettel wygrywa w Malezji 751#rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina , #nowa kia , #duster otomoto , #sprzedaż paliwa , #dekodowanie vin mercedes ,