PIC-743

Popychacz BORG-WARNER

Popychacz BORG-WARNER wypełniany jest olejem podczas produkcji i nie wymaga uzupełniania ubytków oleju. Luz zaworu kasowany jest przez sprężynę. Kiedy tłok przesuwa sie ku górze, czyli wzrasta czynna długość popychacza, do komory pod tłokiem napływa olej przez jednokierunkowy zawór. Specjalne uszczelnienie zabezpiecza przed wyciekaniem oleju z popychacza. Popychacz GMC jest stale dopełniany olejem. Na uwagę zasługuje smarowanie pod ciśnieniem stopki drążka popychacza. Inny system regulacji polega na bezpośrednim dociskaniu dźwigni do trzonka zaworu i drążka popychacza przez tłok ...

Więcej »

Mechanizacja robót torowych

Oprócz efektów ekonomicznych, mechanizacja robót torowych umożliwia uzyskanie istotnych efektów technicznych: przyspieszenie budowy nowych i modernizacji starych odcinków kolejowych, co umożliwia zwiększenie prędkości jazdy pociągów, skrócenie czasu zamknięcia torów dla ruchu pociągów, poprawa jakości wykonanych napraw itp. Porównanie poszczególnych rodzajów mechanizacji wykazuje bezsporną wyższość pełnej mechanizacji robót. Najniższą efektywność ma mała mechanizacja, przy czym jest ona tym niższa, im większe jest natężenie ruchu na danej linii. Na przykład przestoje, wynikające z...

Więcej »

Nadwozia

Ze względu na rozwiązanie struktury nośnej kadłuba rozróżnia się: — nadwozie szkieletowe; elementy poszycia nadwozia, czyli płaty materiału tworzącego ściany nadwozia, są mocowane do konstrukcji nośnej mającej postać szkieletu przejmującego wszystkie obciążenia; nadwozia szkieletowe spotyka się głównie w pojazdach produkowanych w stosunkowo małych seriach, kiedy używanie kształtowników jest bardziej opłacalne niż stosowanie elementów tłoczonych; pierwsze nadwozia z drewna wykonywano również jako szkieletowe; pracochłonność wykonania i ciężar nadwozia szkieletowego są stosunkowo d...

Więcej »

Bliskie połączenia

Wstępne sprężanie powietrza doprowadzanego do cylindrów zapewnia spreżarka wyporowa ROOTS, wbudowana w przodzie silnika. Szczeliny wlotowe powietrza są odsłaniane i przysłaniane przez tłoki. Spaliny uchodzą z cylindra przez dwa zawory wydechowe, wbudowane w głowicy i otwierane przez krzywki wału rozrządu, osadzonego w oddzielnej skrzynce na głowicy cylindrów. Silnik wysokoprężny, dwusuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony wodą. Niektóre części wykorzystano z silników wysokoprężnych, serii SW.

Dane techniczne: D 97; S 110; S/D 1,13; V — 3252; — 18; Nin 132/2600; Mln...

Więcej »
751#bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina , #nowa kia , #duster otomoto , #sprzedaż paliwa , #dekodowanie vin mercedes , #volkswagen id ,