cls mercedes 2005

Przenośniki taśmowe

Rura ze śrubą — poprzez przekładnię ślimakową — tworzą teleskopowy wspornik. O ile wsporniki zwiększają wysokość, o tyle wsporniki zmniejszają, tym samym rama przesiewacza przechyla się w strone tych wsporników. Dzięki zastosowaniu śruby z gwintem samohamownym nie ma potrzeby stosowania hamulca do zabezpieczenia przesiewacza przed samoczynnym przechyłem. Przenośniki taśmowe służą do przemieszczania odsiewek i czystego tłucznia. Wszystkie przenośniki są napędzane przez elektrobębny. Elektrobęben jest tak zbudowany, że wewnątrz wirującej obudowy jest umieszczony silnik elektryczny oraz reduktor ...

Więcej »

Uszczelnienia głowicy cylindrów

Uszczelka głowicy zapewnia szczelność komór spalania, uniemożliwiając przedostawanie sie gazów przez miejsca przylegania głowicy cylindrów do kadłuba lub bloku cylindrów. Ponadto w silnikach chłodzonych wodą uszczelka głowicy jednocześnie uszczelnia otwory do przepływu cieczy  chłodzącej z kadłuba do głowicy, a w silnikach górnozaworowych ponadto uszczelnia kanały oleju oraz otwory przelotowe drążków popychaczy. Różnorodne i odpowiedzialne zadania spełniane przez uszczelkę głowicy cylindrów narzucają różne wysokie wymagania zarówno odnośnie jej wykonania, jak i własności materiałowych. Dotyczy to zw...

Więcej »

Rozrząd silnika tłokowo-zaworowy

Wstępne sprężanie powietrza doprowadzanego do cylindrów zapewnia spreżarka wyporowa ROOTS, wbudowana w przodzie silnika. Szczeliny wlotowe powietrza są odsłaniane i przysłaniane przez tłoki. Spaliny uchodzą z cylindra przez dwa zawory wydechowe, wbudowane w głowicy i otwierane przez krzywki wału rozrządu, osadzonego w oddzielnej skrzynce na głowicy cylindrów. Silnik wysokoprężny, dwusuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony wodą. Niektóre części wykorzystano z silników wysokoprężnych, serii SW.

Dane techniczne: D 97; S 110; S/D 1,13; V — 3252; — 18; Nin 132/2600; Mln — 38,0/1450; Np 40...

Więcej »

Cysterny samochodowe

Obliczenie kontrolne wału korbowego na drgania skrętne polega na zastąpieniu rzeczywistego układu drgającego zastępczym układem obliczeniowym, wyznaczenie jego częstotliwości drgań własnych i określenie głównych składowych harmonicznych. Obliczenie takie jest dość kłopotliwe, ponieważ: — skomplikowany kształt walu utrudnia ustalenie jego sztywności skrętnej, — nie wszystkie masy drgającego układu biorą udział w ruchu obrotowym; cześć mas korbowodów i masy tłoków poruszają się posuwisto-zwrotnie; wpływ ich na drgania całego układu jest różny, zależnie od wzajemnych położeń wykorbienia wa...

Więcej »
http://www.dentystawroclaw.edu.pl 751#toyota zabrze otomoto , #suzuki bandit 600 gsf , #ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków ,