Odpływ liniowy a żuraw warsztatowy
Wypożyczalnia samochodów 4×4 – Warszawa Gdynia Katowice

Posts Tagged ‘poleasingowe pko’

Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posted in Uncategorized  by admin
July 23rd, 2019

Co tam 250, 300 km/h! Pojechać ponad 1225 km/h i pokonać barierę dźwięku – to jest wyzwanie. A właściwie było to wyzwaniem do roku 1997, kiedy to za kierownicą pojazdu Thrust SSC prędkość dźwięku przekroczył pilot RAF Andy Green. Mieliśmy okazję poznać podpułkownika Andy’ego Greena i jego nową, supersoniczną zabawkę Bloodhound SSC. [więcej w: otomoto piła, poleasingowe pko, opel ostrobramska ]

Zespół inżynierów i Andy Green przygotowują się do pokonania w roku 2016 symbolicznej prędkości 1000 mil/h i ustanowienia nowego rekordu na lądzie. Pojazd pomknie nie wolniej niż 1609 km/h, ma więc pobić dotychczasowy rekord aż o 33%. Nieziemski wynik może więc pozostać niezagrożony dłużej niż poprzedni, który obowiązuje już 17 lat. Read the rest of this entry »

Comments Off on Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posts Tagged ‘poleasingowe pko’

Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posted in Uncategorized  by admin
July 23rd, 2019

Przeciwciężary wykonane są jako jedna całość z ramionami wału korbowego lub są do nich mocowane skurczowo albo przykręcane. Pożądane jest takie opracowanie osadzenia przeciwciężarów, aby ich siły odśrodkowe nie obciążały śrub mocujących. każdym przypadku śruby mocujące przeciwciężary wymagają bardzo starannego zabezpieczenia przed luzowaniem. Odrzutniki oleju. Pomiędzy ostatnim łożyskiem wału korbowego i kołem zamachowym umieszcza się odrzutnik oleju zabezpieczający przed przedostawaniem się oleju ze skrzyni korbowej do obudowy sprzęgła. Read the rest of this entry »

Comments Off on Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posts Tagged ‘poleasingowe pko’

Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posted in Uncategorized  by admin
July 23rd, 2019

Najczęściej czopy jednakowo odległe od środka środkowego łożyska (lub od płaszczyzny prostopadłej do osi walu i jednakowo odległej od Środkowych czopów korbowych, jeżeli wał ma parzystą liczbę łożysk głównych) leżą na jednej prostej, równoległej do osi czopów głównych.

Jedną z dwóch możliwych kolejności zapłonu ustala sie przez odpowiednie rozmieszczenie krzywek na wale rozrządu. W czterosuwowym widlastym silniku ośmiocylindrowym o płaskim wale korbowym dla każdego z rzędów cylindrów stosuje sie jednakową wybrana z podanych powyżej kolejności zapłonów czterocylindrowego silnika rzędowego. Zapłony w cylindrach, których tłoki współpracują z tym samym wykorbieniem, mogą być przy tym przesunięte fazowo o kąt rozwidlenia rzędów cylindrów lub 0 kąt większy (mniejszy) 0 3600. W ośmiocylindrowym silniku widlastym o przestrzennym wale korbowym najczęściej spotykana jest kolejność zapłonu: 1-5-4-8.

Konstrukcja wałów korbowych. Wał korbowy obracający się w łożyskach ślizgowych wykonuje się w postaci jednolitej odkuwki lub ostatnio coraz częściej — jednolitego odlewu. Read the rest of this entry »

Comments Off on Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posts Tagged ‘poleasingowe pko’

Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posted in Uncategorized  by admin
July 23rd, 2019

Wał korbowy jest jedną z najbardziej odpowiedzialnych i najkosztowniejszych części silnika. Wał korbowy przejmuje znaczne obciążenia dynamiczne, wywoływane okresowo zmiennymi siłami gazowymi i bezwładności. Siły te powodują zmienne naciski w lożyskach korbowych i głównych, złożone zmęczeniowe naprężenia wewnętrzne w materiale walu oraz jego drgania skrętne, zginające i podłużne.

Warunki pracy walu korbowego narzucają specjalne wymagania, z których najważniejsze, to:

— dostateczna wytrzymałość zmęczeniowa, sztywność (ze względu na warunki pracy łożysk) i odporność na zużycie przy możliwie małym ciężarze własnym i kształcie łatwym do wykonania ;

— duża dokładność wymiarowa i wysoka gładkość powierzchni czopów głównych i korbowych;

— częstotliwość własnych drgań skrętnych znacznie wyższa niż częstotliwość impulsów wymuszających drgania; — pełne wyrównoważenie statyczne i dynamiczne; [hasła pokrewne: otomoto piła, poleasingowe pko, opel ostrobramska ]

— odciążenie czopów głównych od obciążeń wywoływanych przez siły odśrodkowe. Wał korbowy jest wyrównoważony statycznie, jeżeli przy podparciu na pryzmach, na poziomej płycie traserskiej Skrajnych czopów głównych, nie wykazuje skłonności do zajmowania jakiegoś określonego położenia. Wyrównoważenie dynamiczne polega na takim rozmieszczeniu mas wału korbowego, aby podczas jego wirowania siły odśrodkowe działające na jego części składowe wzajemnie się znosiły (brak wypadkowej lub wolnego momentu). Read the rest of this entry »

Comments Off on Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posts Tagged ‘poleasingowe pko’

Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posted in Uncategorized  by admin
July 23rd, 2019

Zatrzymanie po pracy poszczególnych zespołów odbywa się w odwrotnej kolejności, przy czym należy sprawdzić, czy tłuczeń i zanieczyszczenia zostały usunięte poza zasięg tych zespołów. W czasie pracy oczyszczarkę obsługuje czterech ludzi, obserwując pracę poszczególnych mechanizmów, a w szczególności pracę mechanizmu wybierakowego. Belkę podtorową należy umiejętnie prowadzić i w porę omijać wszelkie przeszkody, jak słupki regulacji osi toru, słupki hektometrowe itp. Obecność innych pracowników w zasięgu pracy oczyszczarki jest nie— dopuszczalna. Charakterystyka oczyszczarki OT-400 jest następująca: 1) wydajność teoretyczna w m3/h 400 2) szerokość oczyszczania w mm min 3890, max 4100 9) głębokość oczyszczania licząc od spodu podkładu w mm min 250, max 500 4) źródło energii elektrycznej zespół prądotwórczy WOLA 44ZPP250 — moc znamionowa w kVA 250 5) prędkość jazdy transportowej w km/h — na I stopniu 28 — na II stopniu 50 6) prędkość jazdy roboczej w m/h do 330 7) wozki — typ 2XT — liczba 2 8) liczba osi ogółem 4 9) liczba osi napędzanych 2 10) średnica toczna koła w mm 960 11) rozstaw osi wózków w mm 11 000 12) napęd jazdy roboczej układ Leonarda 13) napęd transportowej 2 silniki elektryczne — moc silników w kW — prędkość obrotowa w obr/min (obr/s) 1465 (około 25) napęd łańcucha wybierakowego silnik elektryczny — moc silnika w kW 75 — prędkość obrotowa w obr/min (obr/s) 560 (9,3) 15) prędkość łańcucha wybierakowego w m/s 2,5 16) przesiewacz wstrząsowy, dwupoziomowy — powierzchnia użyteczna jednego poziomu sit 5,68 — moc silnika elektrycznego w 17 — prędkość obrotowa silnika w obr/min (obr/s) 1470 (ok. Read the rest of this entry »

Comments Off on Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posts Tagged ‘poleasingowe pko’

Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posted in Uncategorized  by admin
July 23rd, 2019

Łańcuch wybierakowy składa się z 44 łopat górnych i 44 łopat dolnych, połączonych między sobą ogniwami łączącymi. Pod torem w czasie pracy łańcuch jest prowadzony w specjalnej belce podtorowej, a nad torem — w korytach roboczym jałowym. Koryta wyłożone są specjalnymi wykładzinami manganowymi, zabezpieczającymi je przed zużyciem. Przesiewacz oddziela zanieczyszczenia od tłucznia w sposób ciągły. Składa sie on z trzech poziomów sit (80X80, 55>55 i 35X35). Read the rest of this entry »

Comments Off on Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posts Tagged ‘poleasingowe pko’

Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posted in Uncategorized  by admin
July 23rd, 2019

Rama jest tak skonstruowana, że wszystkie zespoły i mechanizmy oczyszczarki w położeniu transportowym znajdują się w skrajni taboru. Do czołownic ramy są przymocowane urządzenia cięgłowe i zderzaki, umożliwiające włączanie oczyszczarki do składu pociągu. W kabinie roboczej znajdują sie dźwignie wszystkich zaworów, niezbędnych do sterowania procesem roboczym oczyszczarki. Za siedzeniem (niewidoczne na zdjęciu) są zawory sterujące ruchami przenośnika wychylnego odsiewek. W tej kabinie znajdują się również przełączniki przenośników taśmowych oraz przesiewacza tłucznia. Read the rest of this entry »

Comments Off on Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posts Tagged ‘poleasingowe pko’

Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posted in Uncategorized  by admin
July 23rd, 2019

Do ściany zewnętrznej przekładni od strony silnika są przykręcone pompy hydrauliczne łopatkowe połączone przez sprzęgła z wkładkami gumowymi, do wałków kół zębatych. Pompa TDC017 otrzymuje napęd od koła i zasila silnik hydrauliczny napędzający zespół dziewięciu pomp. Pompy typu TBMII, otrzymujące napęd od kół, zasilają układ włączania sprzęgieł: roboczych oraz jazdy trzeciej i czwartej osi maszyny. Pompa TMB14 usytuowana w przedłużeniu wałka koła zasila układ sterowania zaworami dopływu cieczy do sprzęgieł. Po drugiej stronie przekładni, na przedłużeniu wałka koła, poprzez sprzęgło elastyczne, jest napędzana pompa typu PNIK2528, zasilająca układ hydrauliczny napędu łańcucha wybierakowego. Read the rest of this entry »

Comments Off on Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posts Tagged ‘poleasingowe pko’

Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posted in Uncategorized  by admin
July 23rd, 2019

Oczyszczarka jest wyposażona w silnik spalinowy polskiej produkcji typu 18H6A o mocy 270 KM przy 1800 obr/min (30 obr/s). Jest to silnik wysokoprężny, sześciocylindrowy, czterosuwowy o wtrysku bezpośrednim. Usytuowanie kanałów wlotowych oraz zastosowanie zaworów z przesłonkami powoduje powstawanie, w czasie napełniania cylindrów, silnych zawirowań. Wtryśnięte przez wielootworowe dysze paliwo zostaje bardzo dokładnie wymieszane z powietrzem. Komora spalania znajduje się w denku tłoka. Read the rest of this entry »

Comments Off on Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posts Tagged ‘poleasingowe pko’

Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

Posted in Uncategorized  by admin
July 23rd, 2019

Przeznaczenie oczyszczarki RM-62 jest takie samo jak oczyszczarki OT-400; różnice występują głównie w rozwiązaniach konstrukcyjnych poszczególnych mechanizmów i zespołów oraz w sposobie przenoszenia napędu. Oczyszczarka RM-62 ma mechanizmy przeważnie o napędzie hydraulicznym oraz inny proces oczyszczania tłucznia. Belka podtorowa może być prowadzona pod podkładami na głębokości do 850 mm poniżej główki szyny. Zanieczyszczony tłuczeń spod podkładów zostaje wygarnięty przez łańcuch wybierakowy i przemieszczany do przesiewacza wibracyjnego korytem roboczym. Po przejściu przez trzy poziomy sit następuje oddzielenie zanieczyszczeń, które przenośnikami zostają wydalone poza obręb maszyny (na skarpę lub podstawione wagony). Read the rest of this entry »

Comments Off on Samochód szybszy niż pocisk Magnum 357

« Previous Entries