Odpływ liniowy a żuraw warsztatowy
Wypożyczalnia samochodów 4×4 – Warszawa Gdynia Katowice

Mechanizm wybierakowy oczyszczarki tłucznia RM-62

Posted in Uncategorized  by admin
September 12th, 2018

Rama jest tak skonstruowana, że wszystkie zespoły i mechanizmy oczyszczarki w położeniu transportowym znajdują się w skrajni taboru. Do czołownic ramy są przymocowane urządzenia cięgłowe i zderzaki, umożliwiające włączanie oczyszczarki do składu pociągu. W kabinie roboczej znajdują sie dźwignie wszystkich zaworów, niezbędnych do sterowania procesem roboczym oczyszczarki. Za siedzeniem (niewidoczne na zdjęciu) są zawory sterujące ruchami przenośnika wychylnego odsiewek. W tej kabinie znajdują się również przełączniki przenośników taśmowych oraz przesiewacza tłucznia. Do kontroli pracy układu elektrycznego służą wskaźniki napięcia, prądu oraz częstotliwości. W kabinie jazdy znajdują się pulpity sterująco-kontrolne pracy silnika oraz jazdy transportowej maszyny. Mechanizm wybierakowy oczyszczarki tłucznia RM-62 w zasadzie niewiele różni sie od mechanizmu wybierakowego oczyszczarki OT-400. Różnice polegają jedynie na nieco innych rozwiązaniach konstrukcyjnych napędu oraz napinania łańcucha. Silnik hydrauliczny z wałkiem koła zł jest połączony specjalnym sprzęgłem zębatym. Koło zębate napędza łańcuch wybierakowy. Napinanie łańcucha może być mechaniczne, za pomocą silnika hydraulicznego, lub ręcznie — za pomocą pokrętła. Wrzeciono wykonując ruch posuwisty przemieszcza obudowę przekładni łańcucha, a tym samym napina łańcuch wybierakowy. [podobne: otomoto piła, japan cars, krotoski cichy używane ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: japan cars krotoski cichy używane otomoto piła