Odpływ liniowy a żuraw warsztatowy
Wypożyczalnia samochodów 4×4 – Warszawa Gdynia Katowice

Układ przewietrzania silnika otwarty

Posted in Uncategorized  by admin
August 13th, 2018

Pokrywy pięciu łożysk głównych odlane są z żeliwa, przez co ograniczono rozszerzalność cieplną obsad łożysk. Komory spalania klinowe. W głowicach zawory ssące i Wydechowe są wbudowane na przemian, co ułatwia skuteczne chłodzenie najsilniej nagrzewanych miejsc w komorach spalania. Wstawiane gniazda i prowadnice zaworów są osadzone skurczowo.

Owalizowane tłoki maja płaszcze cynowane. Osie sworzni tłokowych są przesunięte 0 1,5 mm w kierunku działania bocznego nacisku. Górne pierścienie uszczelniające są chromowane, a pozostałe — cynowane.

Przestrzenny wał korbowy odlany wraz z przeciwciężarami z żeliwa modyfikowanego (manganem, żeliwo o strukturze perlitycznej z grafitem sferoidalnym) jest wewnątrz drążony i służy jednocześnie jako kanał do przepływu oleju. Panewki główne i korbowe trójwarstwowe: skorupa stalowa, warstwa metaloceramiczna (60% Cu oraz 400/0 Ni) oraz nośna warstwa białego metalu.

Wał rozrządu odkuty ze stali napędzany jest kolami zębatymi, z których większe wykonane jest z tekstolitu. Rura ssąca dzieli cylindry na dwie grupy: jedną obejmującą cylindry 1, 4, 6, 7 i drugą — 2, 3, 5, 8. Każda z grup cylindrów jest zasilana z oddzielnych gardzieli gaźnika czterokanałowego. Rura ssąca jest podgrzewana wodą z układu chlodzenia silnika. [podobne: otomoto bialystok, voyager nowy sącz, renault używane z gwarancją ]

BEDFORD. Rodzina czterosuwowych silników o zapłonie iskrowym lub wysokoprężnych obejmująca pięć zasadniczych modeli bazowanych na jednakowym układzie konstrukcyjnym i bardzo wysokim stopniu wykorzystania znormalizowanych części. Do rodzłny tej zalicza się jako model 351 bardzo podobny silnik LEMLAND 0350, opracowany do pojazdów BEDFORD.

Wszystkie silniki rnają rzędowy układ cylindrów, Kadłuby są odlane z żeliwa . Silniki BEDFORD wyróżniają się dużą trwałością.

Jedna z sekcji dostarcza olej do smarowania części silnika, a druga wyłącznie doprowadza olej do odśrodkowego filtru oleju oraz do chłodnicy oleju. Chłodnica oleju dwusekcyjna wykorzystana jest z silnika JMZ-206. Jedna sekcja chłodzi olej z układu smarowania silnika, druga olej z układu hydraulicznego automatycznej skrzynki biegów.

Ze skrzyni korbowej powietrze jest wysysane wyłącznie w wyniku podciśnienia utrzymującego się w przewodzie wylotowym podczas ruchu samochodu. Układ chłodzenia zamknięty. Kadłuby są odlane z żeliwa szarego i zaopatrzone w suche tuleje cylindrów. Żeliwne głowice silników wysokoprężnych mają płaskie dolne płyty, a komory spalania są wydzielone wewnątrz cylindrów. Silniki wysokoprężne pracują według zasady wtrysku bezpośredniego, przy czym zawirowania gazów są wymuszane przez wnęki toroidalne w denkach tłoków ze stopu lekkiego, Skuteczne chłodzenie wtryskiwaczy zapewniane jest przez zaopatrzenie głowic w cienkościenne obsady, wprasowane w nadlewy głowicy.

Rozdzielacz zapłonu silnika o zapłonie iskrowym wbudowany jest na przedłużeniu wałka napędu pompy oleju. Pompa wtryskowa silnika wysokoprężnego jest napędzana od sprężarki zasilającej nadciśnieniowy układ uruchamiający mechanizmy hamulcowe kół. Wał korbowy napędza prądnicę i wentylator układu chłodzenia za pośrednictwem pasa klinowego.

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: otomoto bialystok renault używane z gwarancją voyager nowy sącz