bawaria motors janki

PORSCHE 547

Silnik PORSCHE 547 wyróżnia się oryginalną konstrukcją odbiegającą od pozostałych modeli silników PORSCHE oraz rozwiązań stosowanych przez inne wytwórnie. Kadłub składa się z dwóch członów odlanych ze stopu lekkiego, tworzących jednocześnie miskę olejową i obudowę koła zamachowego. Płaszczyzna podziału kadłuba przechodzi przez oś wału korbowego i ułożyskowanego pod nim podłużnego walu napędu rozrzadu. Człony kadłuba sa połączone śrubami. Wał korbowy składa się z członów łączonych wg systemu HLRTH. Wal korbowy ustalony jest w trzech tocznych łożyskach głównych (wałeczkowych) oraz do...

Więcej »

Dźwigniki torowe

W użyciu są przyrządy do mierzenia strzałek w łukach, kliny stalowe z podziałką, dobory luźników oraz termometry do pomiaru temperatury szyny. Do podnoszenia toru i materiałów nawierzchniowych są stosowane dźwigniki torowe, które w zależności od budowy i działania dzielą się na: — zębatkowe; — śrubowe; — specjalne (dźwigarowe); — hydrauliczne. Dźwigniki zębatkowe są potocznie nazywane podnośnikami korbowymi. Najczęściej są użytkowane podnośniki korbowe o udźwigu 50 kN (5000 kG) i wysokości podnoszenia 300 mm. Podnośnik korbowy składa sie z dwudzielnego kadłuba blaszanego, do którego jest pr...

Więcej »

Pompy hydrauliczne łopatkowe

Do ściany zewnętrznej przekładni od strony silnika są przykręcone pompy hydrauliczne łopatkowe połączone przez sprzęgła z wkładkami gumowymi, do wałków kół zębatych. Pompa TDC017 otrzymuje napęd od koła i zasila silnik hydrauliczny napędzający zespół dziewięciu pomp. Pompy typu TBMII, otrzymujące napęd od kół, zasilają układ włączania sprzęgieł: roboczych oraz jazdy trzeciej i czwartej osi maszyny. Pompa TMB14 usytuowana w przedłużeniu wałka koła zasila układ sterowania zaworami dopływu cieczy do sprzęgieł. Po drugiej stronie przekładni, na przedłużeniu wałka koła, poprzez sprzęgło elast...

Więcej »

Próbki sekwencyjne CDI

Długości okresów poszczególnych składowych harmonicznych maja się do siebie jak odwrotności kolejnych liczb naturalnych (1/1, 1/2, 1/3 itd.). Amplitudy poszczególnych składowych harmonicznych i ich wzajemne przesunięcia fazowe zależą od przebiegu wypadkowej siły stycznej. Ze wzrostem rzędu harmonicznej maleje jej amplituda. Zasada ta nie zawsze obowiązuje dla rzędów 0,5 . . .2. Rząd harmonicznej składowej jest to stosunek: h 3600/7, gdzie: — kąt obrotu wału korbowego odpowiadający pełnemu okresowi składowej harmonicznej). W silnikach dwusuwowych rzędy składowych harmonicznych odpowi...

Więcej »
http://www.estomatologwarszawa.com.pl 751#toyota zabrze otomoto , #suzuki bandit 600 gsf , #ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków ,