volvo nowe

Podbijanie toru

Podbijanie toru, polegające na zagęszczeniu podsypki pod podnoszonym torem, przeprowadza się przy użyciu jednostronnych lub dwustronnych podbijaków. Podbijaki są zakończone pogrubioną końcówką do wbijania ziaren podsypki pod podbijany podkład. Drugi koniec podbijaka dwustronnego jest zakończony oskardem, przeznaczonym do zruszenia stwardniałej podsypki. Do nasuwania szyn odpełzłych, podczas regulacji luzów używa się przyrządów śrubowych lub klinowych. Przyrząd śrubowy składa się z trzona śrubowego, trzona dźwigniowego, tulejek, sworzni i zatyczek. Szyny...

Więcej »

Uszczelnienia przelotowych otworów w kadłubach

Końce walu korbowego, wystające na zewnątrz skrzyni korbowej, wymagają skutecznego uszczelnienia w celu uniemożliwienia wyciekania oleju ze skrzyni korbowej oraz zapobieżenia przenikaniu do niej zanieczyszczeń i wody 2 otoczenia. Wymagane uszczelnienie otworów przelotowych w skrzyni korbowej zapewnia się zwykle przez zakladanie filcowych pierścieni uszczelniających lub samouszczelniaczy (pierścieni Simmera). Przeważnie stosuje się ponadto odrzutniki oleju na wałach korbowych, zabezpieczające przed obfitym napływaniem oleju do właściwych uszczelnień. Ponadto elastyczno...

Więcej »

Nastawnik jazdy

Przy przesterowywaniu sprzęgieł elektromagnetycznych nastawnik jazdy powinien być zawsze w położeniu zero. Po dojechaniu na miejsce pracy na szlaku należy zatrzymać oczyszczarkę nad uprzednio przygotowanym wykopem pod belkę podtorową z takim wyliczeniem, aby regulator koryt znajdował się w odległości około 50 cm od miejsca położenia belki podtorowej. Dalsze czynności należy wykonywać w następującej kolejności: 1) wprowadzić do wykopu pod tor belkę podtorową razem z odcinkiem łańcucha wybierakowego; 2) obok wykopu, po obu stronach, ułożyć pogłębiacz...

Więcej »

Wpływ leczenia hormonem wzrostu na dorosłą wysokość dzieci z przewlekłą niewydolnością nerek czesc 4

Liczba pierścieni uszczelniających tłoka zależy od rodzaju i szybkobieżności silnika. Tłok silnika o zapłonie iskrowym zaopatruje się w dwa lub trzy pierścienie uszczelniające, a silnika wysokoprężnego — w trzy lub cztery. Podczas pracy silnika pierścienie uszczelniające, z uwagi na swoje luzy osiowe, powodują przetłaczanie oleju do komory spalania. Z tego względu konieczne jego zaopatrywanie tłoków w pierścienie zgarniające, osadzone pod najniższymi pierścieniami uszczelniającymi. Pierścienie zgarniające zapewniają usuwanie nadmiaru oleju z gładzi cylindra, co...

Więcej »
http://www.otolaryngolodzy.pl 751#suzuki bandit 600 gsf , #ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki ,