ford włocławek otomoto

Pompy hydrauliczne łopatkowe

Do ściany zewnętrznej przekładni od strony silnika są przykręcone pompy hydrauliczne łopatkowe połączone przez sprzęgła z wkładkami gumowymi, do wałków kół zębatych. Pompa TDC017 otrzymuje napęd od koła i zasila silnik hydrauliczny napędzający zespół dziewięciu pomp. Pompy typu TBMII, otrzymujące napęd od kół, zasilają układ włączania sprzęgieł: roboczych oraz jazdy trzeciej i czwartej osi maszyny. Pompa TMB14 usytuowana w przedłużeniu wałka koła zasila układ sterowania zaworami dopływu cieczy do sprzęgieł. Po drugiej stronie przekładni, ...

Więcej »

Charakterystyka oczyszczarki OT-400

Zatrzymanie po pracy poszczególnych zespołów odbywa się w odwrotnej kolejności, przy czym należy sprawdzić, czy tłuczeń i zanieczyszczenia zostały usunięte poza zasięg tych zespołów. W czasie pracy oczyszczarkę obsługuje czterech ludzi, obserwując pracę poszczególnych mechanizmów, a w szczególności pracę mechanizmu wybierakowego. Belkę podtorową należy umiejętnie prowadzić i w porę omijać wszelkie przeszkody, jak słupki regulacji osi toru, słupki hektometrowe itp. Obecność innych pracowników w zasięgu pracy oczyszczarki jest nie— dopuszczalna...

Więcej »

Kadłuby silników ZIŁ-130 oraz ZIŁ-375

Kadłuby Silników ZIŁ-130 oraz ZIŁ-375 są odlane z żeliwa szarego, a silnika ZIŁ-130M ze stopu lekkiego. Wszystkie silniki mają mokre żeliwne tuleje cylindrów, zaopatrzone w krótkie suche tuleje z żeliwa austenitycznego. Głowice cylindrów wszystkich silników są odlane ze stopu lekkiego i maja wymienne gniazda zaworów zarówno ssących, jak i wydechowych (z żeliwa stopowego) oraz prowadnice zaworów ze spieków. Przylgnie zaworów wydechowych są napawane stellitem, a zaworów ssących pokryte aluminium (przez dyfuzję).

...

Więcej »

Budownictwo i architektura : Nagroda ArchDaily Building of the Year 2009

Silnik o niesymetrycznym rozrządzie tłokowym może mieć równoległe tłoki związane z czopem korbowym za pomocą korbowodu widlastego. Wówczas jeden z tłoków jest połączony z korbowodem za pośrednictwem sworznia umieszczonego w suwliwym klocku, który umożliwia zmianę rozstawienia osi obu sworzni podczas wychylania się korbowodu względem osi cylindrów w miarę obracania się wału korbowego. Rozwiązanie z korbowodem o przegubowym połączeniu obu ramion jest znacznie kosztowniejsze niż z korbowodem widlastym, lecz zapewnia większą swobode sunięciu w doborze o...

Więcej »
http://www.domydrewniane.edu.pl 751# , #toyota zabrze otomoto , #suzuki bandit 600 gsf , #ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys ,