holowanie predkosci

Gładź cylindrów

Odporność gładzi cylindrów na korozję i erozje zwiększa się przez nadanie jej odpowiedniej gładkości, lecz jednak tylko w stopniu nie zmniejszającym przyczepności oleju silnikowego do gładzi. Trwałość gładzi cylindrów wydatnie się zwiększa przez powierzchniową obróbkę cieplno-chemiczną (np. cyjanowanie lub azotowanie), albo przez powlekanie twardym metalem — z reguły chromem. Niekiedy w celu poprawienia warunków i przyspieszenia docierania pierścieni tłokowych, gładź cylindrów anodyzuje się lub cynuje (co dodatkowo zwiększa odporność na korozję). Chromowanie gładzi cylindrów znajduje tylko ogran...

Więcej »

Rozdzielnia niskiego napięcia

Rozdzielnia niskiego napięcia służy do rozdziału energii elektrycznej na poszczególne obwody zasilające. Dostęp do rozdzielni jest możliwy od strony kabiny oraz od strony zewnętrznej maszyny. Do pracy rozdzielnia niskiego napięcia jest włączana za pomocą trzybiegunowego przełącznika sterowanego ręcznie, Niemniej jednak przełącznik ten zadziała samoczynnie przy przeciążeniu prądnicy, W czasie jazdy transportowej oczyszczarka jest sterowana z pulpitu sterowniczego jazdy, na którym są rozmieszczone między innymi nastawniki jazdy, przyrządy pomiarowe, układy hamowania, włączniki i przełączniki. Natomiast w cza...

Więcej »

Napędy rozrządu

System BOUTELEUX. Duże wolne przeloty dla przepływu gazów uzyskuje sie stosując współśrodkowy układ zaworów. Zadania grzybkowego zaworu wydechowego spełnia tuleja kołnierzowa, której wywinięte obrzeże służy jednocześnie jako gniazdo zaworu ssącego, Zawór ssący ma kształt klasyczny. Jeszcze dalej w tym kierunku posunięta jest konstrukcja rozrządu trójzaworowego systemu BOUTELEUX. Podczas otwarcia zaworów ssących mieszanka lub powietrze napływa do cylindra i do komory wstępnej. Zawór pomocniczy zamyka się przed zaworem głównym. Na początku suwu sprężania część ładunku zostaje wepchnięta z...

Więcej »

Fotografia produktowa

Kadłuby Silników ZIŁ-130 oraz ZIŁ-375 są odlane z żeliwa szarego, a silnika ZIŁ-130M ze stopu lekkiego. Wszystkie silniki mają mokre żeliwne tuleje cylindrów, zaopatrzone w krótkie suche tuleje z żeliwa austenitycznego. Głowice cylindrów wszystkich silników są odlane ze stopu lekkiego i maja wymienne gniazda zaworów zarówno ssących, jak i wydechowych (z żeliwa stopowego) oraz prowadnice zaworów ze spieków. Przylgnie zaworów wydechowych są napawane stellitem, a zaworów ssących pokryte aluminium (przez dyfuzję).

Zawory wydechowe mają trzonki wypełnione w ok. 50% met...

Więcej »
http://www.budujemy.edu.pl 751#suzuki bandit 600 gsf , #ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki ,