lng

Wersja wielopaliwowa

Wersja wielopaliwowa cechuje się podwyższonym stopniem sprężania (e = 21) oraz zastosowaniem urządzenia samoczynnie regulującego intensywność chłodzenia silnika (przez dławienie przepływu powietrza tłoczonego przez dmuchawę). Ponadto układ zasilania cechuje podwyższone ciśnienie robocze (co zapobiega powstawaniu korków parowych w przewodach oraz zmodyfikowanie pompy wtryskowej. CUMMINS-V. Rodzina widlastych silników wysokoprężnych, odznaczających się lekkością i zwartością konstrukcji, opracowanych jako w pełni zamienne z podobnego przeznaczenia silnikami o zapłonie iskrowym. Wszystkie modele si...

Więcej »

Dźwigniki torowe

W użyciu są przyrządy do mierzenia strzałek w łukach, kliny stalowe z podziałką, dobory luźników oraz termometry do pomiaru temperatury szyny. Do podnoszenia toru i materiałów nawierzchniowych są stosowane dźwigniki torowe, które w zależności od budowy i działania dzielą się na: — zębatkowe; — śrubowe; — specjalne (dźwigarowe); — hydrauliczne. Dźwigniki zębatkowe są potocznie nazywane podnośnikami korbowymi. Najczęściej są użytkowane podnośniki korbowe o udźwigu 50 kN (5000 kG) i wysokości podnoszenia 300 mm. Podnośnik korbowy składa sie z dwudzielnego kadłuba blaszanego, do któreg...

Więcej »

Pompy hydrauliczne łopatkowe

Do ściany zewnętrznej przekładni od strony silnika są przykręcone pompy hydrauliczne łopatkowe połączone przez sprzęgła z wkładkami gumowymi, do wałków kół zębatych. Pompa TDC017 otrzymuje napęd od koła i zasila silnik hydrauliczny napędzający zespół dziewięciu pomp. Pompy typu TBMII, otrzymujące napęd od kół, zasilają układ włączania sprzęgieł: roboczych oraz jazdy trzeciej i czwartej osi maszyny. Pompa TMB14 usytuowana w przedłużeniu wałka koła zasila układ sterowania zaworami dopływu cieczy do sprzęgieł. Po drugiej stronie przekładni, na przedłużeniu wałka koła, poprzez sprzęg...

Więcej »

ACVBP versus CHOP plus Radioterapia dla miejscowego agresywnego chłoniaka ad

Tuleja cylindra jest to tuleja osadzona w kadłubie silnika, której wewnętrzna ścianka spełnia zadania gładzi cylindra. Zastosowanie tulei cylindrów z odpowiednio dobranego materiału (np. żeliwo stopowe) lub utwardzonych powierzchniowo (np. przez cyjanowanie lub chromowanie) zapewnia dużą trwałość gładzi cylindrów, pomimo wykonania kadłuba silnika z niezbyt odpornego materiału (np. żeliwo szare lub stop lekki), zwykle taniego i łatwego do odlewania. Ze względu na sposób osadzenia w kadłubie silnika chlodzonego wodą rozróżnia sie ogólnie suche i mokre tuleje cylindrów, Sucha tuleja cylindr...

Więcej »
http://www.oczyszczanieorganizmu.net.pl 751#nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina ,