fiat grande punto otomoto

Kute korbowody

Kute korbowody o dużych wymiarach mają sztywne łby dzielone skośnie. Silnik ma trzy głowice żeliwne, z których każda obejmuje po dwa cylindry. Głowice cylindrów mają wstawiane gniazda i prowadnice zaworów z żeliwa stopowego. Dolne części prowadnic zaworów wydechowych tworzą osłony cieplne trzonków zaworów, co przeciwdziała ich zacieraniu. Głowice są zaopatrzone we wciskane gniazda wtryskiwaczy, co zapewnia skuteczne chłodzenie rozpylaczy. Każdy cylinder ma odprężnik wbudowany w głowicę. Tłoki odlane z Siluminu w kokilach, o denkach z...

Więcej »

Silnik samochodu MERCEDES-BENZ 220

Do napędu rozrządu stosuje się trzy rodzaje łańcuchów: łańcuchy zebate, tulejkowe i rolkowe. Łańcuchy zębate są używane w silnikach samochodów amerykańskich, jednak ostatnia coraz częściej zastępuje się je tańszymi i lżejszymi łańcuchami rolkowymi. Łańcuchy tulejkowe są znacznie wytrzymalsze niż rolkowe, ponieważ ich sworznie i tulejki moga być masywniejsze. Jednak łańcuchy rolkowe pracują znacznie ciszej i dlatego spotyka się je najczęściej. Przeważnie stosuje się napinacze samoczynnie utrzymujące wymagany naciąg łańcucha. Tylko w r...

Więcej »

Proste przyrządy do kontroli

Systematyczna kontrola stanu toru i szyn polega na okresowym sprawdzaniu szerokości toru, przechyłki, wzajemnego położenia styków, wielkości osiadania toru, zużycia szyn itp. Do sprawdzenia szerokości toru używa sie toromierza. Jest to odpowiednio ukształtowana łata drewniana, umożliwiająca sprawdzenie, czy między szynami (14 mm poniżej poziomu główki) jest zachowana właściwa szerokość toru. Do jednoczesnego sprawdzania szerokości toru i odczytywania odchyłek oraz do pomiaru przechyłki toru używa się toromierzy z wysuwanym końcem, z podziałką milim...

Więcej »

zmniejszenie sie odruchowej pobudliwosci blony sluzowej oskrzeli i napiecia fizjologicznego tkanki plucnej

Szczegóły konstrukcji kadłuba silnika zależa od układu cylindrów, systemu rozrządu silnika (dolno- lub górnozaworowy), miejsca wbudowania wału rozrządu i sposobu lego napędu. Kadłub o wymiennych mokrych tulejach cylindrów odznacza się najprostszą budową, lecz zarazem i stosunkowo najmniejszą sztywnością. Najbardziej skomplikowane konstrukcyjnie sa jednolite kadłuby widlastych silników o suchych tulejach cylindrów lub o cylindrach rozwiercanych w materiale bloków cylindrów. Kadłuby silników odlewane są z żeliwa, a ostatnio coraz częściej równie...

Więcej »
http://www.audi-a5.com.pl 751#nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina ,