karo autohandel

Łożyska korbowe i główne

Stopy białe znoszą z powodzeniem naciski jednostkowe do 130 kg/cm2, przy grubości roboczej około 0,25 mm. Niekiedy uszlachetnia się pracującą powierzchnie białego stopu przez elektrolityczne powlekanie kadmem lub indem. Powłoka taka, dyfundując częściowo w głąb białego stopu, polepsza jego właściwości ślizgowe, zwiększa nośność i uodparnia go na korozje. Tego rodzaju łożyska ślizgowe bardzo szybko docierają się do czopów. Brązy ołowiowe dzielą Się na dwie odmiany. Brązy 0 zawartości ołowiu i cyny około 30% są stosunkowo miękkie i moga współ...

Więcej »

Silniki turbospalinowe

Tłoki odlane z żeliwa zaopatrzone są w denka z żaroodpornej stali austenitycznej. Szczelina powietrzna pomiędzy denkiem i tłokiem utrudnia wymianę miedzy nimi ciepła, Podczas pracy silnika denka tłoków silnie sie rozżarzają, co zapewnia intensywne nagrzewanie sprężanego powietrza i przyspiesza parowanie paliwa wtryskiwanego między tłoki, Silnik odznacza się bardzo miękkim biegiem i może prawidłowo pracować na różnych gatunkach paliwa w tym również i na niskooktanowej benzynie. Silnik turbospalinowy ma przynajmniej jedna turbinę wykonującą pracę użyteczną, zw...

Więcej »

Oczyszczarka

Oczyszczarka jest wyposażona w silnik spalinowy polskiej produkcji typu 18H6A o mocy 270 KM przy 1800 obr/min (30 obr/s). Jest to silnik wysokoprężny, sześciocylindrowy, czterosuwowy o wtrysku bezpośrednim. Usytuowanie kanałów wlotowych oraz zastosowanie zaworów z przesłonkami powoduje powstawanie, w czasie napełniania cylindrów, silnych zawirowań. Wtryśnięte przez wielootworowe dysze paliwo zostaje bardzo dokładnie wymieszane z powietrzem. Komora spalania znajduje się w denku tłoka. Powietrze do cylindrów jest tłoczone przez turbosprężarkę, znajdującą się...

Więcej »

Streptokinaza wewnątrzwieńcowa po pierwotnej przezskórnej interwencji wieńcowej ad 7

Trudno uwierzyć, patrząc na samochód i jego podwozie, że oba te starty pokona na wąskich, ledwie 15-centymetrowych aluminiowych kołach. Nie są to jednak zwyczajne fajerki – to najszybsze koła na świecie, które muszą bez wibracji kręcić się z prędkością ponad 10 tys. obrotów na minutę, to aż 170 obr./sek. Przy tej prędkości obrotowej siła odśrodkowa na obwodzie przekracza siłę grawitacji 50 tys. razy. To się nazywa „zrywać kapcie”! Przy szczytowej prędkości bolidu każda ćwiartka koła osiągnie energię równą 300 tonom, co oznacza, że np wad...

Więcej »
http://www.doktor-na-zaraz.com.pl 751#dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina , #nowa kia ,