maxus

Układ różnicowy silników turbospalinowych

Układ różnicowy silników turbospalinowych wyróżnia sie tym, że pomiędzy wałem napędowym silnika a walem spreżarki wbudowana jest przekładnia planetarna, służąca jako , mechanizm różnicowy. Silnik różnicowy jednoturbinowy powstaje przez połączenie wału sprężarki z kołem słonecznym (wewnętrznym kołem napędzanym), wału turbiny z kołem pierścieniowym (zewnętrznym kołem napędzającym), a walu napędowego silnika z koszem satelitów (kół obiegowych mechanizmu różnicowego). Silnik różnicowy dwuturbinowy powstaje wskutek związania w klasycznym silniku dwuwałowym jednosprężarkowym walu napędo...

Więcej »

Napędy rozrządu

System BOUTELEUX. Duże wolne przeloty dla przepływu gazów uzyskuje sie stosując współśrodkowy układ zaworów. Zadania grzybkowego zaworu wydechowego spełnia tuleja kołnierzowa, której wywinięte obrzeże służy jednocześnie jako gniazdo zaworu ssącego, Zawór ssący ma kształt klasyczny. Jeszcze dalej w tym kierunku posunięta jest konstrukcja rozrządu trójzaworowego systemu BOUTELEUX. Podczas otwarcia zaworów ssących mieszanka lub powietrze napływa do cylindra i do komory wstępnej. Zawór pomocniczy zamyka się przed zaworem głównym. Na początku suwu sprężania część ładunku zostaje wepch...

Więcej »

Kute korbowody

Kute korbowody o dużych wymiarach mają sztywne łby dzielone skośnie. Silnik ma trzy głowice żeliwne, z których każda obejmuje po dwa cylindry. Głowice cylindrów mają wstawiane gniazda i prowadnice zaworów z żeliwa stopowego. Dolne części prowadnic zaworów wydechowych tworzą osłony cieplne trzonków zaworów, co przeciwdziała ich zacieraniu. Głowice są zaopatrzone we wciskane gniazda wtryskiwaczy, co zapewnia skuteczne chłodzenie rozpylaczy. Każdy cylinder ma odprężnik wbudowany w głowicę. Tłoki odlane z Siluminu w kokilach, o denkach z wnękami toroidalnymi, mają po trzy pierścienie us...

Więcej »

Wyniki dwóch badań przesiewowych w teście przesiewowym na płuco AD 9

Promień krzywizny stopki lub rolki popychacza powinien być jak największy, ponieważ z jego wzrostem maleje moment obrotowy potrzebny do przekręcania walu rozrządu oraz nacisk jednostkowy w miejscu styku krzywki z popychaczem. Dlatego też teoretycznie najlepsze są popychacze płaskie, które mogą współpracować z krzywkami harmonicznymi lub wypukłymi. Jeżeli krzywka zamiast z popychaczem współpracuje z dźwigienką, wówczas z dostateczną dokładnością można założyć, że końcówka dźwigienki porusza sie posuwisto-zwrotnie. Popychacze rolkowe współpracują z krzywkami stycznymi lub wklęsłymi. Kine...

Więcej »
http://www.spwysoka.pl 751#dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina , #nowa kia ,