audi a6 forum

PORSCHE 547

Silnik PORSCHE 547 wyróżnia się oryginalną konstrukcją odbiegającą od pozostałych modeli silników PORSCHE oraz rozwiązań stosowanych przez inne wytwórnie. Kadłub składa się z dwóch członów odlanych ze stopu lekkiego, tworzących jednocześnie miskę olejową i obudowę koła zamachowego. Płaszczyzna podziału kadłuba przechodzi przez oś wału korbowego i ułożyskowanego pod nim podłużnego walu napędu rozrzadu. Człony kadłuba sa połączone śrubami. Wał korbowy składa się z członów łączonych wg systemu HLRTH. Wal korbowy ustalony jest w trzech tocznych łożyskach głównych (wałeczkowych) oraz d...

Więcej »

Korbowody silników widlastych

Korbowody silników widlastych mają konstrukcję specjalna, ponieważ 1 każdym czopem wału korbowego współpracują dwa korbowody, po jednym z każdego rzędu cylindrów. Ze względu na wykonanie, wśród korbowodów silników widlastych rozróżnia się: - korbowody jednakowe dla obu rzędów cylindrów, umieszczone obok siebie na wspólnym czopie korbowym; wykonanie najprostsze, lecz wydłuża nieco silnik, przy czym wystepują niewielkie momenty zginające czopy korbowe, wskutek przesunięcia względem siebie linii działania obciążeń pochodzących od obu rzędów cylindrów; korbowody jednakowe spotyka się w większoś...

Więcej »

Rozdzielnia niskiego napięcia

Rozdzielnia niskiego napięcia służy do rozdziału energii elektrycznej na poszczególne obwody zasilające. Dostęp do rozdzielni jest możliwy od strony kabiny oraz od strony zewnętrznej maszyny. Do pracy rozdzielnia niskiego napięcia jest włączana za pomocą trzybiegunowego przełącznika sterowanego ręcznie, Niemniej jednak przełącznik ten zadziała samoczynnie przy przeciążeniu prądnicy, W czasie jazdy transportowej oczyszczarka jest sterowana z pulpitu sterowniczego jazdy, na którym są rozmieszczone między innymi nastawniki jazdy, przyrządy pomiarowe, układy hamowania, włączniki i przełączniki. Natomiast w ...

Więcej »

Wpływ wysokiego ciśnienia krwi na ryzyko chorób sercowo-naczyniowych

Komora spalania jest scharakteryzowana przez następujące wskaźniki: — obciążenie cieplne komory spalania (qk), czyli stosunek iloczynu ilości paliwa wtryskiwanego w ciągu godziny do komory spalania GP [kg/h] oraz wartości opalowej paliwa Wu [kcal/kg] do iloczynu objętości komory spalania vk [ma] oraz ciśnienia w komorze spalania p [ata] — Gp . Wu/VĄ. . p = (25. . .50) • 106 kcal/km h • ata, co wielokrotnie przewyższa obciążenie cieplne komór spalania silników tłokowych ; — sprawność komory spalania jest to stosunek ilości ciepła doprowadzonego do gazu w komorze Spalania do iloczynu ilo...

Więcej »
http://www.hale-magazynowe.net.pl 751#pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina , #nowa kia , #duster otomoto ,