auto rogowski

Pompy hydrauliczne łopatkowe

Do ściany zewnętrznej przekładni od strony silnika są przykręcone pompy hydrauliczne łopatkowe połączone przez sprzęgła z wkładkami gumowymi, do wałków kół zębatych. Pompa TDC017 otrzymuje napęd od koła i zasila silnik hydrauliczny napędzający zespół dziewięciu pomp. Pompy typu TBMII, otrzymujące napęd od kół, zasilają układ włączania sprzęgieł: roboczych oraz jazdy trzeciej i czwartej osi maszyny. Pompa TMB14 usytuowana w przedłużeniu wałka koła zasila układ sterowania zaworami dopływu cieczy do sprzęgieł. Po drugiej stronie przekładni, na przedłużeniu wałka koła, poprzez sprzęgło elas...

Więcej »

Mechanizacja robót torowych

Oprócz efektów ekonomicznych, mechanizacja robót torowych umożliwia uzyskanie istotnych efektów technicznych: przyspieszenie budowy nowych i modernizacji starych odcinków kolejowych, co umożliwia zwiększenie prędkości jazdy pociągów, skrócenie czasu zamknięcia torów dla ruchu pociągów, poprawa jakości wykonanych napraw itp. Porównanie poszczególnych rodzajów mechanizacji wykazuje bezsporną wyższość pełnej mechanizacji robót. Najniższą efektywność ma mała mechanizacja, przy czym jest ona tym niższa, im większe jest natężenie ruchu na danej linii. Na przykład przestoje, wynikające z konieczności p...

Więcej »

Rodzaje rozrzadów

Rozróżniać na leży: — rozrząd symetryczny; szczeliny wcześniej odsłaniane są również i później zamykane; wcześniej powinny być odsłaniane szczeliny wydechowe, aby nadciśnienie panujące w cylindrach nie powodowało wtłaczania spalin do kanału zasilającego; ponadto w pewnych warunkach można polepszyć napełnienie cylindra świeżym ładunkiem wykorzystując działanie ssące słupa spalin uchodzących z dużą prędkością przez kanał wylotowy ; w takim przypadku tłok odda łając sie od walu korbowego zasłania najpierw szczeliny wlotowe, a następnie wylotowe, a więc część ładunku wydostaje się z c...

Więcej »

Porównanie badań obserwacyjnych i losowych, kontrolowanych prób ad 7

Systematyczna kontrola stanu toru i szyn polega na okresowym sprawdzaniu szerokości toru, przechyłki, wzajemnego położenia styków, wielkości osiadania toru, zużycia szyn itp. Do sprawdzenia szerokości toru używa sie toromierza. Jest to odpowiednio ukształtowana łata drewniana, umożliwiająca sprawdzenie, czy między szynami (14 mm poniżej poziomu główki) jest zachowana właściwa szerokość toru. Do jednoczesnego sprawdzania szerokości toru i odczytywania odchyłek oraz do pomiaru przechyłki toru używa się toromierzy z wysuwanym końcem, z podziałką milimetrową do odczytywania poszerzenia lub zwężenia toru, o...

Więcej »
http://www.tarczeprostokatne.info.pl 751# , #toyota zabrze otomoto , #suzuki bandit 600 gsf , #ceny lpg niemcy , #nissan micra k12 forum , #dsk lublin rejestracja , #pewne otomoto margonin , #amortyzator sportowy , #rejestracje poznań , #bmw do 30 tys ,