PIC-690

Układy mieszane

Najprostsze i najtańsze w produkcji są układy rozrządu o równoległych zaworach pionowych, dokładnie lub w przybliżeniu równoległych do osi cylindrów. Pozwala to na łożyskowanie wszystkich dźwigni zaworów na wspólnej stosunkowo najmniej korzyści zapewnia równoległe wbudowanie zaworu ssącego i wydechowego. Górna ścianka komory spalania jest wówczas płaska, a średnice grzybków zaworów są niewielkie, głównie ze względu na brak miejsca. Ponadto zapewnienie skutecznego chlodzenia ścianki glowicy między zaworami nastręcza na ogól sporo trud...

Więcej »

Szczegóły konstrukcji kadłuba silnika

Szczegóły konstrukcji kadłuba silnika zależa od układu cylindrów, systemu rozrządu silnika (dolno- lub górnozaworowy), miejsca wbudowania wału rozrządu i sposobu lego napędu. Kadłub o wymiennych mokrych tulejach cylindrów odznacza się najprostszą budową, lecz zarazem i stosunkowo najmniejszą sztywnością. Najbardziej skomplikowane konstrukcyjnie sa jednolite kadłuby widlastych silników o suchych tulejach cylindrów lub o cylindrach rozwiercanych w materiale bloków cylindrów. Kadłuby silników odlewane są z żeliwa, a ostatnio coraz częście...

Więcej »

Komory spalania

Stosunek powierzchni czołowej przepływu powietrza do powierzchni czołowej przepływu spalin wynosi 1 : 2. Obrotowy ruch zasobnika zapewnia wymianę ciepła w sposób ciągły. Prędkość obrotowa zasobnika wynosi 6. . .30 obr/min. W obrotowych wymiennikach ciepła duże trudności nastręcza konieczność uszczelnienia przestrzeni, przez które przepływa powietrze i spaliny głównie ze względu na nierównomierne odkształcenia części wymiennika nagrzanych do różnych temperatur. Strata przedmuchu w wymiennikach obrotowych sięga 300. Duża strata ...

Więcej »

Architektura 21szego wieku : Wskaźnik: Dzień Szczęśliwego Narodowego Szefa

Oczyszczarka jest wyposażona w silnik spalinowy polskiej produkcji typu 18H6A o mocy 270 KM przy 1800 obr/min (30 obr/s). Jest to silnik wysokoprężny, sześciocylindrowy, czterosuwowy o wtrysku bezpośrednim. Usytuowanie kanałów wlotowych oraz zastosowanie zaworów z przesłonkami powoduje powstawanie, w czasie napełniania cylindrów, silnych zawirowań. Wtryśnięte przez wielootworowe dysze paliwo zostaje bardzo dokładnie wymieszane z powietrzem. Komora spalania znajduje się w denku tłoka. Powietrze do cylindrów jest tłoczone przez turbospręż...

Więcej »
751#bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina , #nowa kia , #duster otomoto , #sprzedaż paliwa , #dekodowanie vin mercedes , #volkswagen id ,