PIC-733

Układ różnicowy silników turbospalinowych

Układ różnicowy silników turbospalinowych wyróżnia sie tym, że pomiędzy wałem napędowym silnika a walem spreżarki wbudowana jest przekładnia planetarna, służąca jako , mechanizm różnicowy. Silnik różnicowy jednoturbinowy powstaje przez połączenie wału sprężarki z kołem słonecznym (wewnętrznym kołem napędzanym), wału turbiny z kołem pierścieniowym (zewnętrznym kołem napędzającym), a walu napędowego silnika z koszem satelitów (kół obiegowych mechanizmu różnicowego). Silnik różnicowy dwuturbinowy pows...

Więcej »

Spaliny w układzie dwuwałowym jednosprężarkowym

Układ dwuwałowy dwusprężarkowy, w którym turbina wysokiego ciśnienia napędza sprężarkę wysokiego ciśnienia, a turbina niskiego ciśnienia napędza sprężarkę niskiego ciśnienia i oddaje moc na zewnątrz silnika, stosowany w silnikach lotniczych dużych mocy, jest zbyt skomplikowany dla silników samochodowych. [patrz też: krotoski cichy samochody używane, auto stefaniak, samochody poleasingowe pko ] Układ z wydzieloną turbiną napędową ma co najmniej jedną turbinę napędową, która oddaje tylko moc na zewnątrz sil...

Więcej »

Rozrząd silnika tłokowo-zaworowy

Wstępne sprężanie powietrza doprowadzanego do cylindrów zapewnia spreżarka wyporowa ROOTS, wbudowana w przodzie silnika. Szczeliny wlotowe powietrza są odsłaniane i przysłaniane przez tłoki. Spaliny uchodzą z cylindra przez dwa zawory wydechowe, wbudowane w głowicy i otwierane przez krzywki wału rozrządu, osadzonego w oddzielnej skrzynce na głowicy cylindrów. Silnik wysokoprężny, dwusuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony wodą. Niektóre części wykorzystano z silników wysokoprężnych, serii SW.

...

Więcej »

Nadciśnienie płucne jako czynnik ryzyka śmierci u pacjentów z chorobą sierpowatą cd

Komora spalania jest scharakteryzowana przez następujące wskaźniki: — obciążenie cieplne komory spalania (qk), czyli stosunek iloczynu ilości paliwa wtryskiwanego w ciągu godziny do komory spalania GP [kg/h] oraz wartości opalowej paliwa Wu [kcal/kg] do iloczynu objętości komory spalania vk [ma] oraz ciśnienia w komorze spalania p [ata] — Gp . Wu/VĄ. . p = (25. . .50) • 106 kcal/km h • ata, co wielokrotnie przewyższa obciążenie cieplne komór spalania silników tłokowych ; — sprawność komory spala...

Więcej »
751#bmw do 30 tys , #wypożyczalnia przyczep kraków , #l200 mitsubishi wiki , #perfum fiat 500 , #cena paliw ukraina , #nowa kia , #duster otomoto , #sprzedaż paliwa , #dekodowanie vin mercedes , #volkswagen id ,